Volledige versie bekijken : Zalige laptop



carl
7 July 2006, 09:46
Ik krijg hier net een foldertje toegestopt van een pc winkel. Daarin zag ik het volgende:
Acer aspire 9802AWKMIB;
Intel mobile centrino dual core T2250 1.7 GHZ
20' WXGA Crystalbrite
2048 MB DDRII RAM
120 GB HDD SATA
DVD-RW dual Layer
8 Cell Li-Ion
256 MB 7600 GO (wel Turbocache)
IEEE1394
S-Video
IR poort
5in 1 Card reader
1.3MP Orbicam
HD DVD ready
XP home SP2

en dat alles voor de prijs van 1999 €

Nikolas
7 July 2006, 09:47
Belachelijk vind ik dit, dit is toch echt niet draagbaar meer...
Dan neem je beter 'n barebone fzo...

carl
7 July 2006, 09:54
Ik denk ook dat wanneer je hem op je schoot zet je na een uurtje nogal een gezicht zal trekken, om over de grote maten en het gewicht nog te zwijgen, maar het is toch knap dat ze dat alles erin krijgen, met koeling en al

PeterN
7 July 2006, 11:12
Veel laptops worden enkel thuis gebruikt. Men koopt meestal zoiets om het gemakkelijk te kunnen opbergen zodat niet uw huis vol kabels en apparaten staat als je niet op pc bezig bent. Ook wordt dan eens in de keuken gewerkt, een andere keer in de living of op terras. Deze laptops worden bijna nooit op shoot genomen of buiten huis vervoerd. Deze laptops of beter nootbooks leggen meer de nadruk op performance dan op het draagbare aspect;)

Tibo
7 July 2006, 13:24
Deze laptops of beter nootbooks leggen meer de nadruk op performance dan op het draagbare aspect;)

Ja, das waar....maar kan je dat dan nog eigenlijk "lap-tops" noemen ? ;)

carl
7 July 2006, 13:42
Het is al een hele tijd dat ze de term notebook gebruiken, mijn excuses voor het verkeerd aanduiden in het onderwerp

turbobilly
7 July 2006, 15:56
Ja, das waar....maar kan je dat dan nog eigenlijk "lap-tops" noemen ? ;)

Das ongeveer tzelfde als ne lap-dance van ne sumoworstelaar (bij ne lap-dance stelt ge u ook iets anders , minder 'gewichtigers' voor :D )