Volledige versie bekijken : smc-gaming site



Joga
8 July 2006, 14:22
Deze site is voor leden die lid willen worden van mijn clan op cs:s dus er staat alleen maar informatie op... :)
http://gamingsmc.ga.funpic.de/
met HEEL VEEL dank aan icemar :bow:

wat vinden jullie ervan ?

Joga
9 July 2006, 17:12
is mijn site zo perfect dat niemand commentaar geeft ? :p

MartijnVDD
9 July 2006, 17:20
Bij mij schuift er lang de linkse kant een scherm met reclame in het Duits voor. (kruisje klikken en het is opgelost :))
Zo te zien heb je al veel gewonnen bij wars... (y)
Maar goed, nu over de site:
Een mooie site, maar veel info staat er niet echt op.
Gaat hij nog uitbreiden of blijft hij zo?
Wil niet zeggen dat ik slechte commentaar heb, hoor. ;)

Emile.H
9 July 2006, 17:22
ik wil bij graag clan, eerst zorgen dat mijn video kaart werkt en dan wil ik erbij. ik zal vanavond om 7.30 ook op xfire( godfather68 ) zitten
alleen een klein probleem

dit staat bij de rules: each member creates a gmail-emailadres (name.smc@gmail.com) ik kan toch niet zomaar aan een gmail adres raken, wel?

Greetzz !!!

MartijnVDD
9 July 2006, 17:26
dit staat bij de rules: each member creates a gmail-emailadres (name.smc@gmail.com) ik kan toch niet zomaar aan een gmail adres raken, wel?

Ik stuur je een uitnodiging voor gmail, als het me lukt... :)

EDIT: Gebeurd. Veel plezier! ;)

Joga
9 July 2006, 17:32
Bij mij schuift er lang de linkse kant een scherm met reclame in het Duits voor. (kruisje klikken en het is opgelost :))
dit is reclame door de host :)


Een mooie site, maar veel info staat er niet echt op.
Gaat hij nog uitbreiden of blijft hij zo?

Deze site is voor leden die lid willen worden van mijn clan op cs:s dus er staat alleen maar informatie op die je moet weten van de clan :p
er komt waarschijnlijk wel nog een leden lijst bij :)

Emile.H
9 July 2006, 17:32
Ik stuur je een uitnodiging voor gmail, als het me lukt... :)
Martijn je bent heel fel bedankt, nu heb ik er ook weer een Gmail account bij en nu kan ik bij de clan !

Edit: waar staat .::{SMC}::. voor ?? :s

greetzz

Joga
9 July 2006, 18:11
de clan naam is smc-gaming (op de site is het versiering .::{SMC}::.)
smc komt uit het woord SoMetiC :)
als je bij de clan wilt moet je een contact formulier invullen op de site

Emile.H
9 July 2006, 19:12
de clan naam is smc-gaming (op de site is het versiering .::{SMC}::.)
smc komt uit het woord SoMetiC :)
als je bij de clan wilt moet je een contact formulier invullen op de site
bedankt *bert*, heeft SoMetiC ook een betekenis of is dat zomaar een woord ? :p

Greetzzz !!! :good:

Joga
9 July 2006, 23:44
bedankt *bert*, heeft SoMetiC ook een betekenis of is dat zomaar een woord ? :p

Greetzzz !!! :good:
letterlijk betekent het lichamelijk maar het is eigenlijk meer om het woord :p

Mattehh
10 July 2006, 22:40
De navigatie vind ik niet zo mooi, ook de letters die gebruikt worden kunnen een ander kleurtje gebruiken.
Bij wars zou je misschien ook bij de gewonnen wars groen en bij de verloren rood kunnen gebruiken, voor de rest ziet het er allemaal wel behoorlijk uit ;)

Joga
10 July 2006, 22:46
de navigatie is een mening dus daar kan ik niet echt iets aan veranderen ... :p
dat van wars had ik al eens over gedacht maar ik vond geen mooi rood :)

Mattehh
10 July 2006, 22:52
Het standaard rood wat ze ervoor gebruiken.. :D
Maar misschien past het niet goed bij jouw layout, maar het zou iig leuker & overzichtelijker zijn.

Joga
10 July 2006, 22:52
Het standaard rood wat ze ervoor gebruiken.. :D
Maar misschien past het niet goed bij jouw layout, maar het zou iig leuker & overzichtelijker zijn.
daar heb je gelijk in :p

nightwarrior
15 July 2006, 12:02
-each member creates a gmail-emailadress( name.smc@gmail.com (name.smc@gmail.com))

Die regel is echt belachelijk! Laat de mensen toch gewoon hun eigen e-mail adres gebruiken. Ik denk niet dat je hiermee veel mensen gaat lokken, want ze gaan niet heel hun lijst overplaatsen naar dat e-mail omdat er dan mensen zijn die zullen vragen, wat is smc, en dan moet hij antwoorden mijn vroegere clan ... en als ze het wel aanmaken komen ze bitterweinig online omdat ze altijd op hun andere e-mail adres zitten. Sorry, maar die regel vind ik niet goed hoor, voor de rest wel nice gemaakte site en al.

Joga
15 July 2006, 13:22
-each member creates a gmail-emailadress( name.smc@gmail.com (name.smc@gmail.com))

Die regel is echt belachelijk! Laat de mensen toch gewoon hun eigen e-mail adres gebruiken. Ik denk niet dat je hiermee veel mensen gaat lokken, want ze gaan niet heel hun lijst overplaatsen naar dat e-mail omdat er dan mensen zijn die zullen vragen, wat is smc, en dan moet hij antwoorden mijn vroegere clan ... en als ze het wel aanmaken komen ze bitterweinig online omdat ze altijd op hun andere e-mail adres zitten. Sorry, maar die regel vind ik niet goed hoor, voor de rest wel nice gemaakte site en al.
jij linkt nu een emailadress aan msn :) deze emailadressen zijn puur voor mails te versturen (met personen van de clan) en niet voor msn :)

zodiac
24 July 2006, 23:53
ik vind de tekst (kleur en lettertype) niet echt mooi, maar de afbeeldingen die je bij je site gebruikt vind ik echt de max! Denk misschien nog even na over je menu :)