Volledige versie bekijken : foto's op tv laten afspelen



shweppes
8 July 2006, 17:23
hallo


weet er iemand iets af van programma's om je foto's op DVD te zetten, en dan mooi te laten afspelen op tv ?

ik ken bv "foto's op tv", iemand ervaring mee, de moeite ?

andere tips of programma's ?


vriendelijke groeten shweppes

mvhgb
8 July 2006, 18:21
nero en kies voor video cd, dan kan je de tijd en overgangen instellen om een volledige montage te maken.

creature2you
8 July 2006, 19:10
nero en kies voor video cd, dan kan je de tijd en overgangen instellen om een volledige montage te maken.

gaat de kwaliteit niet zienderogen achteruit met vcd ?? ikzelf gebruik een prgm van magix,nl magix foto op dvd => te koop in de betere winkel

je kan alles mooi laten afspelen op muziek of van eigen comentaar voorzien....met allemaal verschillende overgangen en allerlei leuks ...

groetjes

skinny
9 July 2006, 10:45
Proshow Gold, is the best !!!

traffic
9 July 2006, 11:08
ProShowGold zeer goed

Mp3Tjoeper
9 July 2006, 16:21
Proshow Gold, is the best !!!

Ha ge weet het

Ik wil niets anders meer :good:

2B's
9 July 2006, 21:31
Ik gebruik al een tijdje MAGIX en moet zeggen dat ik er tevreden van ben. Pro show gold heeft wel een hoop overgangen méér maar is dan weer minder gebruiksvriendelijk omwille van de taal (niet Nederlands) hetgeen toch weer even zoeken is voor hij of zij die zo snel mogelijk met het progje een eerste resultaat wil zien.

shweppes
10 July 2006, 11:23
dank voor de reacties


hier mag een slotje op

grtz

WhiteWolf
10 July 2006, 11:28
ik gebruik daarvoor Memories on tv héél praktieks prorammatje voor foto's met verschillende bewegingen en muziek te laten spelen op je tv