Volledige versie bekijken : Nieuw of te herstellen toetsenbord



Alviarin
9 July 2006, 02:58
Ik heb mijn toetsenbord eens uitgekuist, zoals voorgeschreven in een Clickx boekje. Alle toetsen uitgebroken, het vuil ervantussen gehaald en alles terug gemonteerd; Resultaat: het ding werkt blijkbaar niet meer.
Waarschijnlijk te kwistig geweest met het kuisen met wat allesreiniger. :wall: :wall:

Dus: is zo een toetsenbord nog te herstellen?
En niet: wat is een goed toetsenbord dat nu op de markt is? Gamen is niet echt een vereiste. Ik gebruik wel veel internet, Itunes etc. Iemand enige tips? :bow:

2B's
9 July 2006, 07:23
Oh, er zijn er zoveel. Draadloos...of juist niet. Als je veel internet, dan heb je misschien toch iets aan logitech desktop. De keuze is zo groot dat je door het bos de bomen niet meer ziet. De prijs? Daar val je absoluut niet van achterover.

Mp3Tjoeper
9 July 2006, 09:27
Ik denk dat herstellen veel duurder zal uitvallen dan een nieuwe aan te kopen

En de prijs, een toetsenbord is waarschijnlijk het goedkoopste onderdeel van je pc ;)

compuchrisje
9 July 2006, 19:00
Bij Carrefour kan je soms al keyboards vinden vanaf 5 €. Maar té goedkoop is slechte koop... hangt ervan af wat je ervan verlangt.

MartijnVDD
9 July 2006, 19:37
Wij hebben een draadloos toetsenbord en een draadloze muis van Logitech in 1 doos gekocht :)
Prijs kan ik mij niet meer herinneren maar viel redelijk goed mee...
Bovenaan heb je handige knopjes zoals Media (opent iTunes bij ons), Play/Pause, Mute (geluid af), Volume +/-, Favorites (opent favoriete websites), E-mail (opent Outlook express bij ons) en www (opent internet).

pitbull.spikey
9 July 2006, 23:52
Werkt het totaal niet meer? branden er nog lichtjes?Hoe is de draad verbonden aan het keyboard is het met draadjes of metalen platte stukjes?want meestal is dat het probleem die dingen moeten precies over de contactpuntjes komen zoniet werken ze niet en meestal zitten die bij het monteren niet goed

Alviarin
12 July 2006, 19:48
Het was niet meer aan de praat te krijgen. Heb dan maar een office keyboaerd van Sweex gekocht. Is weliswaar niet draadloos maar het heeft een massa functieknoppen om in Office te werken. Kost maar € 19,00.