Volledige versie bekijken : office 2007 beta verwijderen



fieldoxide
9 July 2006, 11:15
Hallo,
ik heb een vraag: ik heb voor de moment ofiice 2007 beta geinstallleerd op mijn pc ,als ik nu terug mijn oude office (versie 2oo3) terug op mijn pc wil zetten en ik verwijder de office 2007 beta ben ik dan ook al mijn emails en contactpersonen kwijt of worden die in een speciale map behouden en daarna terug geintegreerd?Ik zou niet graag alles kwijt willen zijn.
Alvast bedankt.

GuntherS
9 July 2006, 11:27
Hallo,

Ik weet niet met zekerheid of dit automatisch gebeurt maar er is een manier om het zelf te doen en dat gaat als volgt:
Ik neem dat je Microsoft Office Outlook 2007 dan gebruikt?

Klik bovenaan op "File" en dan "Import and Export".
Neem dan "Export to file" en klik "Next".
Dan kan selecteer je "Comma Seperated Value (Windows)" en neem "Next".
Nu kies je wat je wil exporteren. We nemen nu bijvoorbeeld "Postvak In" en klikken weer "Next".
Nu mag je zelf kiezen waar je dit bestand wil opslaan en hoe je het bestand wil noemen. Klik vervolgens weer "Next" en dan "Finish".

Nu zijn je berichten geƫxporteerd naar je bestand en nu moet je dat met je oude Office terug inladen met "Import".

Nu kan je hetzelfde proces ook doorlopen voor andere mappen zoals je Contactpersonen.

Ik hoop dat dit is wat je zoekt :)

Met vriendelijke groeten,
DJ_Inspiration.

fieldoxide
9 July 2006, 11:43
Ik gebruik inderdaad microsoft office 2007 beta,ik ga deze verwijderen en dan terug mijn originele office 2003 installeren,ik ga mijn mails en contactpersonen proberen te importeren zoals jij het hier vermeld.

fieldoxide
9 July 2006, 11:52
Hey,
ik heb deze handeling geprobeerd maar krijg telkens een error message bij het exporteren,deze kan je dan naar microsoft sturen,heb het voor met mijn mails en contactpersonen.

GuntherS
9 July 2006, 12:32
Ik weet niet of deze manier kan helpen maar we kunnen het proberen. Wanneer dit niet lukt ben je je mails wel kwijt...

Kijk eens bij start - programma's - bureau-accessoires - adresboek.
Staan daar jouw contactpersonen in? Zo ja, probeer ze daar eens te exporteren.

Voor je emails weet ik niet welke mail je gebruikt. Telenet gok ik?
Als dat zo is, probeer dan in je mailprogramma eens alle mails te selecteren en dan te markeren als ongelezen. Normaal zouden dan al deze mails de volgende keer in een andere mailprogramma opnieuw ingeladen worden omdat ze nog niet gelezen zijn.

Ik hoop dat deze stap je iets verder helpt, maar ik zeg erbij dat ik niet zeker weet of het werkt.

Succes!

compuchrisje
9 July 2006, 18:57
Soms is het ook eens handig als je hier bij tips en trucs een kijkje gaat nemen. Hoop alleen dat die ook gelden voor office 12

fieldoxide
10 July 2006, 07:58
Weet je ook soms als ik deze office 2007 wil verwijderen ik dit moet doen via software configuratiescherm verwijderen of mag ik gewoon mijn office 2003 versie daar bovenop zetten?

compuchrisje
10 July 2006, 18:25
Best is altijd geĆÆnstalleerde software via het configuratiescherm te verwijderen, omdat dan ook het register meteen wordt aangepast. Voordat je opnieuw begint te installeren, gebruik best nog even een registercleaner en herstart je de computer erna.

spruit
10 July 2006, 18:31
ik vermoed dat ook microsoft outlook 2007 met pst-bestanden (mails, contactpersonene..) werkt, dus die bestanden moet je veilig stellen. Uit ervaring weet ik dat importeren en exporteren niet feilloos werkt.
Dus gewoon het pst-bestand lokaliseren en back-uppen ;)