Volledige versie bekijken : Hp ipaq en tomtom.



boulle
10 July 2006, 14:30
Hey hallo, even een vraagje.
Ik heb van een kennis van mij, voor een prikje, een pda kunnen kopen. Een ipaq 1710. Werkt goed en al, geen probleem.
Maar nu zou ik daar graag tomtom opzetten, of een ander soort navigatiesysteem. (maakt niet uit hetwelke).
Nu is mijn vraag; gaat dat wel??
Laat maar eens iets weten ok??
Alvast bedankt en de groetjes!!!!

Simply
10 July 2006, 14:45
HP IPAQ 1710


Het Essential Navigatie iPAQ 1710 pakket is één van de meest voordelige, complete navigatiesets verkrijgbaar. Alles wordt meegeleverd om direct te kunnen navigeren. U hoeft geen software te installeren of instellingen te wijzigen, u kunt direct beginnen. Dit pakket bevat de allernieuwste HP rz1710 PDA en de gebruiksvriendelijke TomTom navigatie software.

Productspecificatie
De nieuwe rz1710 wordt gekenmerkt door zijn unieke ontwerp. De rz1710 is namelijk één van de kleinste en lichtste beschikbare Pocket PC’s. Ondanks zijn beperkte omvang, heeft deze PDA een 3,5-inch transflectief TFT scherm. Het 64.000-kleuren scherm met een Qvga- resolutie van 240x320 pixels biedt u optimale weergave mogelijkheden. De prestaties van de 203Mhz-processor van Samsung zijn bijzonder goed, de rz1710 presteert dan ook zeer goed vergeleken met andere PDA’s in de compacte klasse. Dit vertaalt zich in goede grafische mogelijkheden en videokwaliteit.

Navigatie software: TomTom Navigator 3 Benelux TomTom Navigator is het populairste autonavigatie systeem voor de Pocket PC. Direct reizen door de Benelux plannen zonder van kaart te wisselen. De software van TomTom staat bekend om haar gebruiksvriendelijkheid en duidelijkheid. De Navigator 3 biedt binnen de Benelux navigatie van deur tot deur, plus het hoofdwegennetwerk van Europa. Dankzij de duidelijke 3D-kleurenkaarten en gesproken instructies rijdt u zonder te verdwalen. De gebruikersvriendelijkheid van Tomtom komt ook duidelijk terug tijdens de installatie. Via enkele gemakkelijke stappen kunt u de software en kaarten installeren. Daarom is TomTom een grote aanrader voor degenen die niet houden van moeilijke en lange installaties. (Voor navigeren door heel West Europa op straatniveau is de CD-ROM Maps of Europe verkrijgbaar.)

TomTom GPS Wired De GPS ontvanger zorgt voor plaatsbepaling door middel van satelliet informatie. De TomTom GPS receiver, gemaakt door fabrikant Leadtek, gebruikt de nieuwste SiRF II technologie. Daardoor geeft hij een zeer exacte plaatsbepaling, vaak tot op 1-5 meter. De snelle aquisitietijd zorgt ervoor dat de receiver snel signaal heeft. U kunt dus snel wegrijden!

TomTom Car Kit rz1710 DIt pakket bevat een autohouder speciaal ontworpen voor de iPAQ rz1710. De pasvorm is daardoor perfect! Het gaat hier om een active houder, met de voedingsplug ingebouwd. U klikt de PDA dus simpelweg in de houder en hij wordt direct opgeladen. De houder wordt bevestigd aan de voorruit of het dashboard d.m.v. een zuigklem. Dit voorkomt beschadigingen aan de auto. Met de flexibele zwanehals kunt u de PDA altijd in de juiste kijkhoek draaien.

64MB Secure Digital Standaard levert Direqt een 64MB geheugenkaart mee. Op deze gehuegenkaarten is alle noodzakelijke software al geinstalleerd! Ook de routekaarten van de hele Benelux heeft u met deze kaart altijd bij de hand!

Simply
10 July 2006, 14:55
Hier (http://reviews.zdnet.co.uk/hardware/handhelds/0,39023875,39216505,00.htm)vind je een review van het toestel, het navigatiesysteem dat hierbij word aangeraden is Via Michelin Navigator 3.0 of 3.1

vanic
10 July 2006, 14:56
ik meen mij te herinneren dat er door TomTom een " speciale" 3 versie werd gemaakt voor de 1710...

edit : zie Simply... de via Michelin... is iets minder " zware" software dan tomtom...

boulle
10 July 2006, 15:34
Ok, er is precies nog wat werk voor de boeg voor mij, zo te zien. Eens kijken wat ik zo al kan vinden....
Is er eigenlijk een 'beste'?? Michelin of tomtom....?
Laat maar eens iets weten, ok?
En alvast bedankt he jongens om zo snel te antwoorden....
Groetjes!!!!

vanic
10 July 2006, 15:41
voor mij is Tom Tom " de beste"... maar dit is uiteraard persoonlijk...

maar ik denk dat voor jou toestel de via michelin "beter" zal zijn... ivm. snelheid van werken...