Volledige versie bekijken : 1 tot 200 keer dezelfde e-mails



bionicle
11 July 2006, 13:21
Hallo beste mensen

Mijn probleem is het volgende,soms ontvangt of verstuurt mijn schoonzus e-mails met outlook express die zichzelf en bij de geaddresseerden tot soms wel 200 keer uitpakken,uitrollen hoe je het ook noemen wilt.Soms maakt hij van al die berichten aan het eind van het uitpakken 1 bericht en soms laat hij ze ook allemaal staan.Is dit een spamvirus of een instellingsfout? Dit is ook eigenlijk het enigste wat er gebeurt de computer doet verder ook niet raar en geeft ook geen fout of virusmeldingen

Graag een oplossing of uw mening hierover ik ben al weken aan het zoeken en weet het niet meer

mvg bionicle

Windows XP home,SP2 Provider HCCnet,Norton Internet Security 2006

Milo
11 July 2006, 13:50
dit komt omdat de mail telkenmale word geforwardded met een ander e mail progje.
Outlook express mails openen zich ook meerdere malen in Increddimail.

Kan aan dat liggen.

2B's
11 July 2006, 18:34
Is het ook zo dat haar mails op een of andere manier blijkbaar niet verzonden worden omwille van een time out? Dat probleem krijg je soms als je nogal zware bestanden gaat doormailen. Je kan die time out functie aanpassen alleen weet ik niet precies meer hoe je dat moet doen. Kan dit wel voor je opzoeken als het probleem zo is.

compuchrisje
11 July 2006, 18:38
Klopt Milo, had het voor de fun en voor de niet-fun ook geïnstalleerd, kreeg elke mail 3 keer toe. Maar wat het probleem van bionicle betreft sta ik ook voor een raadsel. In elk geval is er iets met de mailservice van je schoonzus. Misschien haar mailprog even volledig verwijderen nadat ze haar contactpersonen heeft opgeslagen als backup? Eventueel mails die ze wil bewaren kan ze ook opslaan. Dit kan ze via Bestand - Importeren en exporteren. Kies Exporteren, eerst de e-mails, zoek een mooie plek in je docs of zo, en sla op, zelfde voor de contactpersonen. Uninstall haar Outlook Express en haal op de microsoft site de nieuwste op, installeer en importeer haar adressen en mail via dezelfde weg, nadat je haar mailserverinstellingen hebt ingevoerd.

bionicle
11 July 2006, 18:58
Hallo Milo

Ik ga zo spoedig mogelijk kijken wat voor alternatieve e-mail progjes ze gebruikt en laat weer van me horen

mvg bionicle

bionicle
11 July 2006, 19:06
Is het ook zo dat haar mails op een of andere manier blijkbaar niet verzonden worden omwille van een time out? Dat probleem krijg je soms als je nogal zware bestanden gaat doormailen. Je kan die time out functie aanpassen alleen weet ik niet precies meer hoe je dat moet doen. Kan dit wel voor je opzoeken als het probleem zo is.

Hallo Tweebees

Het is niet zo dat de mail niet verstuurd of ontvangen word.Alle mail word verstuurd zonder time-out foutberichten

mvg bionicle

bionicle
11 July 2006, 19:09
Klopt Milo, had het voor de fun en voor de niet-fun ook geïnstalleerd, kreeg elke mail 3 keer toe. Maar wat het probleem van bionicle betreft sta ik ook voor een raadsel. In elk geval is er iets met de mailservice van je schoonzus. Misschien haar mailprog even volledig verwijderen nadat ze haar contactpersonen heeft opgeslagen als backup? Eventueel mails die ze wil bewaren kan ze ook opslaan. Dit kan ze via Bestand - Importeren en exporteren. Kies Exporteren, eerst de e-mails, zoek een mooie plek in je docs of zo, en sla op, zelfde voor de contactpersonen. Uninstall haar Outlook Express en haal op de microsoft site de nieuwste op, installeer en importeer haar adressen en mail via dezelfde weg, nadat je haar mailserverinstellingen hebt ingevoerd.

Hallo Compuchrisje

Als de alternatieve e-mail progjes niet de oorzaak blijken te zijn probeer ik jouw oplossing,ik laat wer van me horen.

mvg bionicle

bionicle
24 July 2006, 20:17
Hallo Milo, Tweebees, en Compuchrisje

Ik heb verschillende progjes geprobeerd maar niets wou lukken dus heb ik
windows xp maar opnieuw geinstalleeerd en alles werkt nu weer perfect.

Bedankt aan allen

mvg Bionicle