Volledige versie bekijken : tripod reclame verwijderen



robbedoeske_007
11 July 2006, 19:59
Kun je door een programma de reclame verwijderen op tripod van lycos want dat is relijk vervelend

alvast bedankt grtjs robbedoeske_007

Spoorzoeker
11 July 2006, 20:51
Ja dat kan. Dat programma heet bankzaken.

Maak geld over naar Lycos en zij halen de reclame voor je weg. :lol: :lol:

robbedoeske_007
11 July 2006, 20:53
ja maar daar ga ik me niet mee bezig houden hoor wat betalen aan lycos
nee serius bestaat er daargeen log voor of zo

Nikolas
11 July 2006, 20:54
Veel kans dat je geschrapt wordt als je hun reclame wegmoffelt. Is ook niet zo netjes van je,
ga naar een betalende host als je geen reclame wilt hé ;)

Voor wat, hoort wat.
Maar ook funpic.de heeft er, zij het in veel mindere mate.

Snakey
11 July 2006, 21:05
Via scripts reclame wegmoffelen is niet toegestaan. Een host moet ergens een beetje terugkrijgen voor hun gratis service...
Zoals al gemeld door anderen is het beter om een betalende host (zoals http://www.1-eurohost.com/ ) te nemen, hierbij krijg je ook een betere service en uptime/server load.

kwakkwak
12 July 2006, 14:30
idd, kan ik volledig beamen. Ben ook begonnen met een gratis host maar als je de prijzen nu ziet vind ik het stom als je niet een pakketje ergens besteld. Het kost bijna niets meer en de kwaliteit is veel beter.

greetz

Mattehh
12 July 2006, 18:43
Zo een script bestaat, ik zal even zoeken. Dan stuur ik je een pm.
@ nicolas: ik heb zo al 10 forums / site's gehad, en ze hebben mij nog nooit verwijderd, dus waarom nu wel?

Snakey
12 July 2006, 19:56
Het is gewoon niet erg netjes om zoiets te doen, je maakt gratis gebruik van hun servers (en servers staan bijna nooit uit, dus dit verbruikt elektriciteit & onderhoud.) Dit kost geld. En voor hun gratis service proberen ze dit deels terug te verdienen door reclame op de site te zetten. In hun gebruikersvoorwaarden staat ook dat het verboden is om deze reclame te verbergen.

Je kan talloze gratis hosts proberen, maar vaak zal er reclame zijn.

eXziBit
12 July 2006, 22:26
Met dank aan 1 van mijn vrienden die er ooit in is geslaagd om de tripod reclame te kraken is dit niet mogelijk eigenlijk. Ooit waren hier duizenden scriptjes voor, maar hij heeft tripod eens geholpen met de beveiliging van die reclames... Succes ;)

Mattehh
13 July 2006, 13:14
Met dank aan 1 van mijn vrienden die er ooit in is geslaagd om de tripod reclame te kraken is dit niet mogelijk eigenlijk. Ooit waren hier duizenden scriptjes voor, maar hij heeft tripod eens geholpen met de beveiliging van die reclames... Succes ;)
Nu zijn er nog 1000 scripts die dit kunnen, dus zoveel zal je vriend nu ook weer niet geholpen hebben :)