Volledige versie bekijken : outlook express



toke
11 July 2006, 22:28
Hoi
Sinds een 2-tal weken krijg ik honderde mails van onbekende personen en undeliverable mails. Heb al gescand op virussen maar niks gevonden. Kan iemand mij zeggen hoe ik dit kan oplossen? :eek:

J.W.
11 July 2006, 22:53
Hoi
Sinds een 2-tal weken krijg ik honderde mails van onbekende personen en undeliverable mails. Heb al gescand op virussen maar niks gevonden. Kan iemand mij zeggen hoe ik dit kan oplossen? :eek:

De enige methode die snel en efficiënt zal werken is een nieuw emailadres aanmaken en dit aan zo weinig mogelijk personen te bezorgen. Het oude emailadres moet u wel volledig verwijderen.

sissen
12 July 2006, 08:49
Gewoon afzenders blokkeren.

Berre
12 July 2006, 11:02
mailwacher installeren.
Ongewenste e-mails kan je dan reeds op de server van je provider bouncen.

Milo
12 July 2006, 12:16
Mij lijkt het dat dat e-mail account gehacked is geweest . Of uw machine is een Mailbommerpc'ken geworden .......
Je zegt me dat je én véél ongewenste post binnen krijgt ( nja da kan ook te wijten zijn vanop ' vuile' sites , hacksites cheatsites , openbare fora te gaan) maar het andere ..... Massa's undeliverables ... als die van adressen zijn die nie in uw boekske te vinden zijn ..... Hjt logske En rap ;)

toke
15 July 2006, 20:12
hier de gevraagde logfile van hjt. Ik heb ondertussen al wel een nieuw email-adres aangemaakt.

ghost
15 July 2006, 20:45
hier de gevraagde logfile van hjt. Ik heb ondertussen al wel een nieuw email-adres aangemaakt.
Gelieve hier (http://www.ivanhoejupiler.be/f46-hijackthis.html)uw hijackthislogje te plaatsen zo kunnen ze u rapper helpen