Volledige versie bekijken : Windows Live-Messenger



gotenks
12 July 2006, 22:50
Hey,

ik heb zojuist een mail gekregen van Windows Live Messenger om te laten weten
dat de messenger er is. Wat ik nu wou weten is als deze veilig?
ik heb gelezen gehad dat deze nieuwe messenger nogal onveilig is, dus zou ik nu
graag wat zekerheid willen voordat ik het aanschaf :)

Alvast bedankt!

GuntherS
12 July 2006, 22:56
Euhm.. 'k Heb nu al een tijdje de Windows Live Messenger en heb nog geen problemen ondervonden om eerlijk te zijn.
Ik gebruik deze nieuwe versie reeds op de 3 PC's hier thuis en allen zonder problemen :)

Ik gebruik hem al sinds de bèta, die had wel wat mankementjes maar nu de officiële er is werkt hij goed (tot nu toe alleszins toch ;))

pitbull.spikey
12 July 2006, 23:28
Is dat normaal bij de windows messenger live dat waneer je uw mails wilt bekijken je telkens weer moet inloggen met paswoord is enorm vervelend vind ik en waneer je paswoord onthouden aanvinkt is deze bij het inloggen weer terug geplaatst.Nog mensen met dit probje?

compuchrisje
13 July 2006, 01:52
Normaal gezien neemt de live msn je oude instellingen over, tot zelfs je bewaarde emoticons. Toch is het aan te raden om even bij je instellingen te gaan rondneuzen, menu - Extra - opties.

gotenks
13 July 2006, 10:00
dus het is veilig voor hem te downloaden en te installeren?

Pilote
13 July 2006, 10:05
dus het is veilig voor hem te downloaden en te installeren?

Ik heb nog geen probleem gehaad tot nu toe.
:good: :good:

gordini
13 July 2006, 10:26
Ik heb hem er ook opstaan sinds gisteren, maar de multiboot werkt niet, is er hier ook al een patch voor??

Het vrouwke en ik zijn namelijk altijd (toch veel) samen on-line met onze eigen msn.

Greetz Gordini

Pilote
13 July 2006, 10:43
Ik heb hem er ook opstaan sinds gisteren, maar de multiboot werkt niet, is er hier ook al een patch voor??

Het vrouwke en ik zijn namelijk altijd (toch veel) samen on-line met onze eigen msn.

Greetz Gordini

je heb een pm

eventure
13 July 2006, 10:51
werkt perfect hier en de patch werkt ook zeer goed!

gotenks
13 July 2006, 10:55
ok dan ga ik hem me downloaden en installeren :)
hier kan dan slotje op en allemaal bedankt voor de reacties! ;)