Volledige versie bekijken : Venster automatisch gemaximaliseerd



Bartmen
13 July 2006, 14:24
Hallo

hier een vraag die ik mij al een tijdje stel...
Als ik op msn of dergelijken bezig ben, moet ik telkens manueel het venster maximaliseren, nu ja, na een paar jaar begin ik het beu te worden...

Weet iemand hier de oplossing voor zodat de pc dit automatisch doet?

Groetjes

Bart V.

Simply
13 July 2006, 14:59
Als ik mij niet vergis open MSN of IE op de grootte zoals hij de laatste keer is afgesloten. (correct me if I'm wrong)

Goldie
13 July 2006, 15:18
Hallo

hier een vraag die ik mij al een tijdje stel...
Als ik op msn of dergelijken bezig ben, moet ik telkens manueel het venster maximaliseren, nu ja, na een paar jaar begin ik het beu te worden...

Weet iemand hier de oplossing voor zodat de pc dit automatisch doet?

Groetjes

Bart V.

Je klikt op de snelkoppeling met rechtermuisknop en kiest eigenschappen. Dan Selecteer je het tabblad Snelkoppeling (tussen de tabbladen Algemeen en Beveiliging)
Daar zie je onderaan staan uitvoeren: en dan in drop-down menu staat er normaal uitvoeren, je klikt op dropdown en selecteert Gemaximaliseerd. Dan zou het moeten gaan.

the saint
13 July 2006, 16:22
Als ik mij niet vergis open MSN of IE op de grootte zoals hij de laatste keer is afgesloten. (correct me if I'm wrong)

idd... Is zo eenvoudig eigenlijk...:p

Nikolas
13 July 2006, 16:59
idd... Is zo eenvoudig eigenlijk...:p

Hier zijn al enkele topics over (te vinden via zoekfunctie) waarna er een T&T over gemaakt is:
http://www.ivanhoejupiler.be/t33008-programmas-automatisch-gemaximaliseerd-openen.html