Volledige versie bekijken : Afbeeldingkje in handtekening plaatsen



RoestVrijStaal
13 July 2006, 19:46
Hallo
ik wil een kleine afbeelding (geen banner ;)) in mijn handtekening plaatsen maar hij weigert. Hoe doe ik dat?:oink:

Joga
13 July 2006, 19:51
Je kan maar een afbeelding/banner in je handteking plaatsen als je 100 posts hebt.

RoestVrijStaal
13 July 2006, 20:02
Mijn nieuwsgierigheid vraagt dan: waarom?:rolleyes:

Snakey
13 July 2006, 20:13
Het is een lang oud verhaal uit het verleden op deze site, maar om het in te korten: om misbruik te voorkomen.

;)

MartijnVDD
13 July 2006, 20:14
Het is een lang oud verhaal uit het verleden op deze site, maar om het in te korten: om misbruik te voorkomen.

Bestaat er geen link naar uitleg over het lang oud verhaal?

Joga
13 July 2006, 20:17
ik denk dat het de forumregels zijn hé

Handtekeningen kunnen maximaal uit 3 lijnen text bestaan met een font hoogte van maximaal 2. Linken verwerken in deze text is verboden. Leden met meer dan 100 posts kunnen ook een banner toevoegen van maximaal 300 op 100 pixels en maximaal 102 Kbyte groot. Ook hierin is een link verboden. Over het storend zijn of niet beslissen de beheerders van deze site na overleg. Met storend wordt zowel de inhoud als de layout bedoeld. Beheerders kunnen handtekeningen van gebruikers aanpassen en dit wordt hierna gemeld door middel van een privé-bericht en/of een e-mail.

Snakey
13 July 2006, 20:20
Bestaat er geen link naar uitleg over het lang oud verhaal?
Neen, dat is een log bij een vergadering tussen moderators & admins, dus die kan je niet inkijken ;) En voorbeelden zijn er niet meer want die zijn verwijderd.

De bedoeling van de posts zijn gewoon dat er dan verondersteld wordt dat je al iets meer weet over de richtlijnen van deze site en je er ook naar gedraagt. Zodanig dat er bv. geen obscene afbeeldingen in je handtekening komen of dergelijke andere handtekeningen (het doelgroep voor onze site is nog steeds iedereen, zowel jong als oud).

PeterN
13 July 2006, 20:21
Dit heeft verschillende redenen. Zo zijn er leden die slechts een paar posten hebben. Zij lezen meer en posten niet zoveel. Toch moet onze server alles gaan bijhouden. Daarom dat de banners ook beperkt zijn in bestands grootte.
Als we het vrij laten voor iedereen (wat zo vroeger was) wordt het echt een kleurboek hier op de site. Je moet dan gaan zoeken tss de banners naar de post ;) Daarom ook dat de afmetingen beperkt zijn.
Je kan het ook bezien als een reward naar actieve leden toe. Zij die nog geen maandje actief zijn en kwaliteits antwoorden neerzetten komen snel aan die posts. Anderen, die proberen door te spammen aan deze posts te komen, worden terug op nul gezet. Zij doen er dus lang over :)

RoestVrijStaal
13 July 2006, 20:37
Als we het vrij laten voor iedereen (wat zo vroeger was) wordt het echt een kleurboek hier op de site. Ow vandaar dat ik opeens toen ik mijn Handtekening veranderde de tekst kreeg dat ik meer dan 3 regels gebruikt heb.:)

PeterN
13 July 2006, 20:41
Ow vandaar dat ik opeens toen ik mijn Handtekening veranderde de tekst kreeg dat ik meer dan 3 regels gebruikt heb.:)

Idd voor deze posts is het beperkt tot 3 regeltjes tekst in de max. font grootte van 2.
Linken in de handtekening zijn altijd verboden. Dit daar het onmogelijk is voor ons om al deze linken in de handtekeningen te controleren naar waar ze toewijzen ;)

RoestVrijStaal
14 July 2006, 21:01
Nou, de afbeeldingkje die ik in wil voeren is namelijk een smilie die wel voorkomt als pictogram (als je een bericht wilt posten) maar die niet in de smilie-lijst staat. Deze bedoel ik (http://www.ivanhoejupiler.be/images/icons/icon6.gif)

Jelle
14 July 2006, 21:40
Dat is niet mogelijk (als je die wil toevoegen moet dat via de img bbcode en dat wordt als een afbeelding aanzien) ;)
Hij past er ook niet echt bij om bij de smilies bij te komen, voor een knipoog is er ook al een smilie (zie hierboven).

RoestVrijStaal
14 July 2006, 21:43
Dat is niet mogelijk (als je die wil toevoegen moet dat via de img bbcode en dat wordt als een afbeelding aanzien) ;)
Hij past er ook niet echt bij om bij de smilies bij te komen, voor een knipoog is er ook al een smilie (zie hierboven).Dat antwoord verwachte ik al Jelle, maar de kleur blauw ervan paste nogal wat beter bij de blauwe tekst.