Volledige versie bekijken : windows blokeert bestand wegens onveilig



pitbull.spikey
15 July 2006, 06:22
Een vriend van mij stuurde via windows live messenger een mp3 bestand door van +- 120mb.Waneer de overdracht klaar was komt er een melding van windows die zegt we hebben dit bestand geblokeert omdat het onveilig is.Mijn vraag is nu kan ik dat toch vrij krijgen en zoja waar slaat windows die dingen op want voor mij zijn ze spoorloos

PorkyFrost
15 July 2006, 08:34
je kan eens proberen: mijn documenten - mijn ontvangen bestanden - het bestand ; miss kan je het daar gewoon openen :)

pitbull.spikey
15 July 2006, 08:37
Neen das de gewone plaats waar bestanden in terecht komen
daar zitten ze nie

Milo
15 July 2006, 16:21
ge moogt die nie openen via Msn
mogelijks heeft u maat zijnen pc geen up to date virusscannen en Msn doet daar nogal moeilijk over
Beste is : boelke late doorsturen en openen in u standaard map ipv msn zelf

PorkyFrost
15 July 2006, 18:04
je kan eens proberen op je harde schijf de bestandsnaam laten zoeken hé... misschien vind je dan wel de locatie

spruit
15 July 2006, 19:58
ge moogt die nie openen via Msn
mogelijks heeft u maat zijnen pc geen up to date virusscannen en Msn doet daar nogal moeilijk over
Beste is : boelke late doorsturen en openen in u standaard map ipv msn zelf

en waar staat die mp3 dan? Is toch doorgestuurd...

ghost
15 July 2006, 21:01
Een vriend van mij stuurde via windows live messenger een mp3 bestand door van +- 120mb.Waneer de overdracht klaar was komt er een melding van windows die zegt we hebben dit bestand geblokeert omdat het onveilig is.Mijn vraag is nu kan ik dat toch vrij krijgen en zoja waar slaat windows die dingen op want voor mij zijn ze spoorloos
Vergeet het maar het is nergens te vinden , het beste wat ze kunnen doen is het eerst in stukken doen via winrar en dan pas verzenden , zo dat gij het het in elkaar kunnen steken .

compuchrisje
16 July 2006, 01:27
Als je de nieuwe live messenger gebruikt en je hebt de beveiliging daarvan geaccepteerd, zit dat bestand soms in je temp files, maar na het afsluiten van messenger, wordt dat verwijderd. Als je zo'n melding krijgt, moet je even klikken op de link die er meestal ook bij staat. Daar kan je de tip van hierboven zelf lezen.