Volledige versie bekijken : Outlook Express via 2 pc's gebruiken (zien)



didi
17 July 2006, 14:44
Heb nl het volgende probleem:
Heb 2 pc's op beide zijn (minstens) één hetzelfde mail instellingen ingesteld, (copie op server bewaard voor 5dagen),
wat zou ik nu graag hebben of kunnen, als pc 1 een mail beantwoord dat pc2 dit kan zien, en omgekeerd, en dat die de mail dan ook daadwerkelijk kan lezen wat verstuurd is, en naar wie (of dat als er van geklijk welke pc een mail beantwoord word (van hetzelfde mail adres) dat die dan automatisch word doorgestuurd naar die andere pc (en dus een andere mail adres dat op die betreffende pc is ingesteld..)
Wie kan mij hierin helpen...? :-)

compuchrisje
17 July 2006, 16:29
Ik denk niet dat je die mails tegelijk op die twee pc's zal kunnen zien, mailberichten worden per pc bewaard, naargelang degene die eerst zijn mailprogramma opent. Vermits ze wel nog 5 dagen op de server worden bewaart kan je wel via je browser met allebei de computers gaan kijken, maar niet tegelijk!

didi
17 July 2006, 17:03
...het bekijken of lezen van de mails is niet belangrijk, maar het antwoorden wel,
op beide pc's is een mail ingesteld op bvb "info@...." maar elk hebben ze ook nog een naam bvb pc1 heeft nog "jan", en pc 2 heeft "bert", als bij een van hen een mail beantwoord wordt, dus die an "info@..." zou er een copie naar die bert of jan moeten gaan, zodat ze beide weten wie welke mail al heeft beantwoord....

spruit
17 July 2006, 18:54
door in het bcc-veld een mail te sturen naar jezelf?

compuchrisje
17 July 2006, 20:03
Dat zou een oplossing zijn, die voor de hand ligt!

didi
17 July 2006, 23:51
kan dit niet automatisch ingesteld worden die bcc?want de eerste dag zal dit wel gedaan worden maar vrees dat dit snel vergeten wordt, daar dit wel heel belangrijk is dat beide (zonder fout) dit weten/zien van elkaar....
(of eventueel via het instellen van een berichtregel?)(heb dit al eens uitgeprobeerd, maar loopt niet echt goed, ik krijg dan mails van mezelf zonder dat ik de afzender zie...)heeft iemand nog een suggestie?