Volledige versie bekijken : Windows Messenger 8.0 Probleem



nightwarrior
17 July 2006, 17:40
Hallo,

Ik heb een tijdje goed gebold met versie 8.0 maar als ik hem nu opstart
duur het ECHT 4-5 volledige minuten voor ik bij men contactlijst kom,
hij is altijd bezig met aanmelden. Maar wanneer ik dan bij men contactlijst
ben staat er bovenaan een bericht:
Als gevolg van een verbindingsprobleem worden wijzigingen die je nu maakt misschien niet toegepast als je je op een andere computer aanmeldt
Miscchien heeft dit er iets mee te maken? Heeft iemand dit probleem? Oplossing?

MartijnVDD
17 July 2006, 17:42
Heb hetzelfde probleem.
Bij mij staat de melding er ook...
Is je contactpersonenlijst dan ook leeg en kan je dan ook niemand toevoegen?

Hier (http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=34728) staat mijn probleem (laatste bericht...).

nightwarrior
17 July 2006, 17:55
Nu bij mijn ander e-mail adres dat eindigt op @hotmail.com lukt het snel en perfect, nu heb ik @gmail.com

MartijnVDD
17 July 2006, 17:57
Ik heb een hotmail-adres en daar gaat ie traag en is mijn lijst leeg. :S
Vreemde situatie, als hij zich voort blijft doen, installeer ik terug de oude versie van MSN...

spruit
17 July 2006, 21:35
ik heb soms het probleem dat hij precies opnieuw installeert. windows installer begint dan op te starten...:rolleyes:

MartijnVDD
17 July 2006, 21:36
Ik heb opnieuw 7.5 geïnstalleerd...
Qua uitzicht een heel stuk minder goed, maar met 7.5 heb ik nog nooit problemen gehad en 8.0 is één groot probleem...

bigbrotherke
20 July 2006, 16:12
Hallo,

Ik heb een tijdje goed gebold met versie 8.0 maar als ik hem nu opstart
duur het ECHT 4-5 volledige minuten voor ik bij men contactlijst kom,
hij is altijd bezig met aanmelden. Maar wanneer ik dan bij men contactlijst
ben staat er bovenaan een bericht:
Als gevolg van een verbindingsprobleem worden wijzigingen die je nu maakt misschien niet toegepast als je je op een andere computer aanmeldt
Miscchien heeft dit er iets mee te maken? Heeft iemand dit probleem? Oplossing?
Heb soms da zelfde probleem
Als gevolg van een verbindingsprobleem worden wijzingen die je nu maakt misschien niet toegepast als je op een andere computer aanmeldt
alle hulp is welkom

nightwarrior
20 July 2006, 17:05
De laatste 2 dagen krijg ik het bericht maar zelden meer.

compuchrisje
20 July 2006, 18:39
Globaal is de nieuwe live messenger hier geen probleem, totdat de zoon zich hier probeert aan te melden. Dat heeft me wat aan 't optellen gebracht: als msn enkel werkt met een netpaspoort, als het niet reageert als anderen op je pc willen inloggen onder hun naam, betekent dit maar één ding. Die Live MSN zit verbonden aan je IP-adres, dus is alles wat vanaf jouw pc wordt "uitgezonden" traceerbaar. leuk ideetje voor sommigen mss?

Sille
21 July 2006, 10:12
voor de gene die hun msn niet meer oprkijgen of problemen mee hebben voer eens uit wat in tips en trucs staat maar download eerst de oude msn versie. en sla daar je contactpersonen op via contactpersonen en daar opslaan nemen en dan ga je dat van tips en trucs uitvoeren. Probeer msn 8.0 dan op te krijgen dan zie je wss dat je msn leeg is dan neem je contacpersonen importeren. neem dat bestandje dat je had opgeslagen en normaal gezien zijn je contact personen terug.