Volledige versie bekijken : Problemen instaleren Digit Cam op USB



wolfskin
18 July 2006, 12:23
Hey,

Heb net een nieuwe digit camera gekocht (Pentax Optio E10), maar telkens ik hem wil aan mijn pc koppelen, geeft deze de melding dat ik een snel Opslagapp. op een trage USB poort aansluit.

Ik heb uiteraard SP1 al. Volgens mij moet dit in orde zijn (maar ben geen superheld op dit vlak)

Weet er iemand raad mee??

Alvast bedankt


Wolfskin

Hellgamer
18 July 2006, 13:14
Hey,

Heb net een nieuwe digit camera gekocht (Pentax Optio E10), maar telkens ik hem wil aan mijn pc koppelen, geeft deze de melding dat ik een snel Opslagapp. op een trage USB poort aansluit.

Ik heb uiteraard SP1 al. Volgens mij moet dit in orde zijn (maar ben geen superheld op dit vlak)

Weet er iemand raad mee??

Alvast bedankt


Wolfskin


hmm wilt niets zeggen hoor. Je moet gewoon naar deze computer gaan, en dan je apperaat openklikken. Daar staan je foto's, of het nu traag of snel is maakt niets uit.

wolfskin
18 July 2006, 14:16
Ja dat had ik ook al gemerkt, maar voor de rest maakt het geen verschil dan?

Sille
18 July 2006, 18:15
nee dit maakt helemaal niets uit. Dit is eigenlijk gwn windows die wil zeggen dat je usb trager is dan je fototoestel dit kan opzich geen kwaad

wolfskin
18 July 2006, 22:08
Het ampetante is dat ik nu het fototoestel niet kan gebruiken als hij aan de pc zit , om zo de batterijen te sparen of om hem te gebruiken als webcam.

Er bestaat toch geen snellere USB dan 2.0 hé? Al mijn USB poorten zijn 2.0 en toch als ik het digit fototoest. insteek zeg windows dat ' ik een snel apparaat aansluit op een trage USB poort'. of is dit mss gewoon 'the curse of windows' :-)


Greetz

Hellgamer
21 July 2006, 20:16
;) Mijn bomma had zich een usb hub aangeschaft die je op 230v moet aansluiten hierdoor word het signaal versterkt en heb je die melding niet meer