Volledige versie bekijken : Azureus 2.4.0.2 snelheid



armeenio
18 July 2006, 18:22
hallo mensen, ik ben nieuw hier en had een hele dringende vraag.
ik heb azureus 2.4.0.2+ een router.. ik heb de poort op 49152 NAT is ok verder heb ik totaal geen foutmeldingen of dergelijke.mijn probleem is:Mijn download snelheid is zo traag.Ik zit call of duty 2 te downloaden en het is een bestand van 3.49 gb..mijn download snelheid gaat nu rond 20-30 kb/s..ik heb een goedkope internetverbinding maar het kan veeeeel hoger.ik wil van jullie graag weten hoe ik mijn download snelheid omhoog kan halen.geef me aub wat nuttige informatie.Ik heb niet zoveel verstand van pc/internet maar kan wel wat..dus kom niet met al te moeilijke woorden of dingen... reageer aub zo snel mogelijk...... groetjessss

armeenio
18 July 2006, 19:18
kom op mensen.kan niemand me hierbij helpen..

Icemar
18 July 2006, 20:51
Op de eerste plaats als je topic nog niet is beantwoord na 1 uur hoeft je nog geen nood roepen te plaatsen.

nu je probleem
ben je aan het downloaden via een trorrent tracker of in een vrije zwerm ??
ben je ook aan het seeden ??
en hoe snel seed je dit heeft ook met je download snelheid te maken die je binen krijgt.

armeenio
18 July 2006, 22:44
Op de eerste plaats als je topic nog niet is beantwoord na 1 uur hoeft je nog geen nood roepen te plaatsen.

nu je probleem
ben je aan het downloaden via een trorrent tracker of in een vrije zwerm ??
ben je ook aan het seeden ??
en hoe snel seed je dit heeft ook met je download snelheid te maken die je binen krijgt.


ik denk torrent tracker en k doe verder niks met seeden volgens my k laat azureus gwoon aanstaan en zit verder te msnnen dus ben niet echt met de programma bezig..alleen beetje te frutsen wat de snelheid hoger kan maken maar daar schiet niks mee op en heb er ook geen verstand van

GuntherS
18 July 2006, 23:36
Persoonlijk denk ik dat je niks aan je snelheid zelf kunt doen.
Ik denk dat je snelheid van het downloaden gewoon ligt aan het aantal seeds dat er voor die torrents zijn. Hoe meer, hoe beter.

Wookie
18 July 2006, 23:44
Yep, en soms is het zo dat hoe groter het bestand is hoe trager het download. Soms heb je momenten dat er gasten zijn die aan superseeding doen en dan heb je geluk.

Bij Utorrent kan je zien wie je seeds/peers zijn. Is wel soms handig.

Voor spelletjes en of andere grote bestanden ben je beter af op de nieuwsgroepen.

Icemar
19 July 2006, 02:21
Je download kan je wel sneller krijgen aan de hand dat jij je uplaod hoger zet als je niet of nauwelijks seed dan blijft je traag downloaden.
Azureus werkt namelijk op wissel werking hoe meer jij uploadsnelheid je geeft
hoe meer je snelheid je mag downlaoden

PeterN
19 July 2006, 12:48
hallo mensen, ik ben nieuw hier en had een hele dringende vraag.
ik heb azureus 2.4.0.2+ een router.. ik heb de poort op 49152 NAT is ok verder heb ik totaal geen foutmeldingen of dergelijke.mijn probleem is:Mijn download snelheid is zo traag.Ik zit call of duty 2 te downloaden en het is een bestand van 3.49 gb..mijn download snelheid gaat nu rond 20-30 kb/s..ik heb een goedkope internetverbinding maar het kan veeeeel hoger.ik wil van jullie graag weten hoe ik mijn download snelheid omhoog kan halen.geef me aub wat nuttige informatie.Ik heb niet zoveel verstand van pc/internet maar kan wel wat..dus kom niet met al te moeilijke woorden of dingen... reageer aub zo snel mogelijk...... groetjessss

Je weet dat dit illegaal is en als je de forumregels leest weet je ook dat we geen illegale zaken hier op de site willen.
Vragen over p2p mag, als het gaat om uw vakantie foto's te sharen met elkaar. De inhoud die jij opgeeft mag niet en is strafbaar.
Deze wordt dan ook gesloten.