Volledige versie bekijken : Fout bij ontvangen e-mails



Geraar
19 July 2006, 19:45
Als ik m'n e-mails wil ontvangen via mijn pop 3 account in bv outlook dan gaat dit niet meer. Hij begint de e-mails te ontvangen en dan stopt hij en geeft een fout weer met iets van de verbinding met de server. Als ik dit met thunderbird doe zegt hij metteen kan geen berbinding maken. Ik kan wel surfen op het net.
Ik heb al m'n account opnieuw ingesteld maar dat helpt niet. Ik heb dit vroeger ook al eens gehad maar toen heb ik m'n pc geformat en het probleem was weg. Nu wil ik echter m'n pc niet formateren. Alle gegevens zijn trouwens correct ingevuld. Dit probleem kwam van dag op dag.

compuchrisje
19 July 2006, 22:02
'k Denk niet dat het dan aan jouw software ligt, maar eerder aan je Provider. Zijn er problemen met het versturen via je browser? Kijk es of er niet bij toeval werkzaamheden bezig zijn op het netwerk van je provider.
Je vermeldt niet bij wie je bent geabonneerd, maar dàt is dus degene die je hierover moet contacteren.

Geraar
19 July 2006, 22:42
ADSL. Ja versturen gaat zonder problemen.

compuchrisje
20 July 2006, 01:17
Als je wel degelijk Outlook gebruikt en niet Outlook Express, is het mogelijk om met je cd van Office het euvel te herstellen. Kies bij 't starten dan voor een aangepaste installatie.
Best is op voorhand je mails en je contactpersonen te exporteren via het Menu Bestand - Importeren en exporteren. Kies exporteren, duid aan wàt je wil overbrengen en geef een goeie doellocatie aan, dit voor elk van de onderdelen.
Na herinstall kan je die met hetzelfde Menu terug importeren.

Geraar
20 July 2006, 14:10
Zoals ik al zei met thunderbird ging het ook niet, dus met outlook ook niet.