Volledige versie bekijken : Is er weer geprutst met de posts?



Nikolas
20 July 2006, 11:27
Ik had gisteren de kaap van 1800 posts overschreden...zie ik vandaag dat ik weeral eens 150 minder heb?

Ik dacht dat de vorige keer de laatste keer opkuis was...
Wat is de aanleiding van deze kuis?

Rosty
20 July 2006, 11:48
Daar gaan we weer!!!! Ik dacht dat het aantal posts hier eigenlijk niet belangrijk was (in mijn ogen toch niet), maar de hulp die we kunnen geven aan en krijgen van de andere leden. Al had ik er vandaag 2000 en morgen plots maar 1500 meer, daar ga ik niet voor laten van slapen hoor.
Nuja, dat is mijn mening, hé, Nikolas.

nojs
20 July 2006, 12:07
Zet de mijne op 0 :) en geef ze allemaal aan den niko :)

Simply
20 July 2006, 12:08
Nikolas, hierin moet ik Rosty toch wéér bijspringen hoor, hebben het aantal posts dan zoveel invloed op jou gezindheid of activiteit hier?

Ik kan je mss geruststellen:

Zowel jij als ik en vele andere leden gaaan noooooit TOP-poster worden, aangezien bvb. Beamerke en Jurgen continue antwoorden op logjes, Beaaatje op psp-ontwerpen, en ga zo maar door, dus vergeet dat al maar!

Ik hoop dat je snapt wat wij bedoelen en dit niet opneemt als negatieve kritiek!

Nickel
20 July 2006, 12:15
Daar gaan we weer!!!! Ik dacht dat het aantal posts hier eigenlijk niet belangrijk was (in mijn ogen toch niet), maar de hulp die we kunnen geven aan en krijgen van de andere leden. Al had ik er vandaag 2000 en morgen plots maar 1500 meer, daar ga ik niet voor laten van slapen hoor.
Nuja, dat is mijn mening, hé, Nikolas.

Sluit ik mij volledig bij aan.
Nickel

creature2you
20 July 2006, 12:21
Zet de mijne op 0 :) en geef ze allemaal aan den niko :)

de mijn mag em ook hebben als hij daar beter van slaapt :wtf:

PeterN
20 July 2006, 12:25
Deze discussie gaan we weer niet beginnen. Binnekort komt een ander systeem. Maar alles op zijn tijd. We zijn immers ondanks het verlof druk in de weer om tegen eind vakantie wat op poten te krijgen.
De reden van postcount verschillen is niet opruimen maar een instelling die niet goed stond. Nieuws werd niet meegeteld, nu wel. Aan de andere hand stond de lounge wel aan voor postcount terwijl het hele offtopic fora eigenlijk niet mee telde. Vandaar de verschillen ;)