Volledige versie bekijken : pagina's openen in De Standaard



danyvdc
21 July 2006, 12:34
Als ik De Standaard (krant) wil lezen kom ik niet verder dan de hoofdpagina wanneer ik Firefox gebruik.Met andere kranten is er geen enkel probleem.
Gebruik ik internet explorer dan is er geen enkel probleem.Mis ik iets of moet ik ergens een instelling veranderen?
Dit probleem doet zich voor na het formatteren van mijn harde schijf en installeren van de laatste versie van Firefox.Antivirus en firewall zijn dezelfde gebleven.Avast en Zone Alarm.

grtz

dany

Jelle
22 July 2006, 03:05
Ik heb er geen enkel probleem mee en gebruik ook de nieuwste versie van Firefox. Probeer eens Firefox opnieuw te installeren ;)

Wat gebeurt er dan juist op die homepage bij jou in Firefox dat je "niet verder geraakt?". Bevriest je scherm, krijg je een foutcode, kan je niets aanklikken, ... ?

Heb je bepaalde Firefox extensies geïnstalleerd staan ofzo? Alle info is dus welkom :)

danyvdc
22 July 2006, 08:57
Vanaf de homepage klik ik dan een onderwerp aan,onderaan rechts onder zie ik dan een balkje dat echter op zo'n 3\4 blijft steken.Soms wordt dat balkje zelfs niet eens gedeeltelijk ingevuld.Op dit ogenblik kan ik niets meer bewegen van de hoofdpagina.Enkel het gedeelte van de krant bevriest dan.Naar een andere site gaan is dan de oplossing.
Dit probleem heb ik UITSLUITEND met De Standaard.
Ik krijg geen foutmeldingen en als extensies heb ik Google Toolbar en I.E. Tab 1.0.9.5 sites in een "I.E. omgeving in een Firefox tab openen.Verder niets.
Alle andere site's werken dus normaal.

Jelle
22 July 2006, 19:14
Verwijder eens die twee extensies (vooral die I.E. tab) en probeer dan eens ;)

danyvdc
22 July 2006, 20:52
I.E. tab is verwijderd,geen enkel verschil.
Google toolbar krijg ik niet weg,en er zijn nog mensen die dit probleem hebben.
Ik heb een mail gestuurd naar De Standaard en wacht af of zij iets weten.

danyvdc
28 July 2006, 18:52
De snelheidsproblemen worden veroorzaakt door een conflict tussen Mozilla Firefox en bepaalde advertenties op onze website.
Daar wordt nu een oplossing voor gezorgd.

Dit is het antwoord van de standaard op mijn probleem.

compuchrisje
28 July 2006, 20:01
Dit kan mss helpen: als je naar een volgende pagina wil gaan die via een link gaat, klik dan eens met je rechtermuisknop en kies in het snelmenu: openen in een nieuw venster. Meestal werkt dat wel.

danyvdc
28 July 2006, 20:11
I.E.tab van Mozilla opnieuw geïnstalleerd en nu werkt alles perfect.!!!!!