Volledige versie bekijken : [PHPNUKE] nieuwsschermen aanpassen



Yelleken
22 July 2006, 11:11
Ik hoop da ik het een beetje goed verstabaar ga uitleggen dus hier komt ie :

Op een phpnuke site heb je links kolomen, rechts kolomen en in het midder ertussen heb je je nieuwsitems staan.

Ik zou willen dat de bovenste blok van de nieuwsitems in 2 stukken gedeeld wordt. en dat dan die daaronder 1 elke keer 1 stuk zijn.


Zoals nummertje 5 zijn de nieuwsschermen nu, ik zou dus willen dat er bovenaan een 2 en 3 komen e daaronder een hoop 5's

hopelijk ist een beetje duidelijk en als dat niet zo is laat t dan weten dan probeer ik het anders uit te leggen.
Alvast bedankt

Jelle
22 July 2006, 11:20
Er is een soortgelijke nieuwsmodule voor (biedt ook PDF download van het nieuws en nog enkele handige functies): NSN News (http://www.nukescripts.net/) ;)

Enig probleem is dat je dan moet kiezen om alles met 2-3 te doen (of met nog een derde kolom, je kan dat aantal van nieuwsberichten naast elkaar kiezen). Een mogelijkheid die exact doet wat jij wilt bestaat volgens mij niet.

Yelleken
22 July 2006, 11:28
dju das jammer

zijn er andere cms'en die deze functie wel hebben? en verder dezelfde functies als phpnuke hebben?

Yelleken
22 July 2006, 12:19
ik heb iets gevonden waarmee ik ook kan doen wat mn bedoeling was dis deze mag dicht