Volledige versie bekijken : Foutmelding Bij Toevoegen Netwerklocatie



Eline vdd
22 July 2006, 14:02
Goeiemiddag!

Zoals ik vermeldde bij m'n berichtje om me voor te stellen heb ik een vervelend probleem.
Ik ben hier terecht gekomen door op google te zoeken naar een oplossing en zag dat 1 van jullie leden ooit al hetzelfde probleem gehad heeft.



g_man
31-01-06, 16:33
Ik kan geen netwerklocatie meer toevoegen via de "windows verkenner".
Elke website of serveradres dat ik ingeef is zogezegd ongeldig (de opgegeven map is geen geldige map.Kies een andere map). Hier stond vroeger mijn telenet webspace in (http://users.telenet.be) (http://users.telenet.be)), maar dat lukt nu niet meer.
Iemand een idee wat hier mis is?


De netwerklocaties die ik probeer toe te voegen zijn écht wel geldig en 'k heb er nog nooit problemen mee gehad tot nu toe.
Onlangs heb ik wel IE 7 béta (3) geïnstalleerd, daarvoor had ik IE 7 béta (2). Kort daarop ontstond volgens mij het probleem. De béta 3 is ondertussen wel al van de pc gegooid, maar het probleem is er nog steeds.
Ik heb al verscheidene berichtjes gepost op het net maar heb nog geen oplossing.
'k Hoop alvast dat iemand van jullie me kan helpen!
Many thanks.
Eline.

Nikolas
22 July 2006, 14:06
Als ik me niet vergis moet je bij je Netwerklocaties je locaties als volgt toevoegen:



ftp://username:password@server.xx


Bij Telenet


ftp://username:password@users.telenet.be

Eline vdd
22 July 2006, 14:11
Als ik me niet vergis moet je bij je Netwerklocaties je locaties als volgt toevoegen:



ftp://username:password@server.xx


Bij Telenet


ftp://username:password@users.telenet.be


Bedankt voor je hulp.. Geen van beide werkt hoor.
Heb het net nog eens geprobeerd maar het lukt echt niet. Ik kan gewoon niet op mijn Telenet webruimte geraken en ook niet op een andere.
't Is wel vrij belangrijk dat dit snel terug werkt!
:frown:
Ty!
Eline.

g_man
22 July 2006, 14:47
Probeer eens een systeemherstel te doen naar de datum voordat je de wijziging IE doorvoerde,...mss dat het helpt. :)

Eline vdd
22 July 2006, 14:53
Probeer eens een systeemherstel te doen naar de datum voordat je de wijziging IE doorvoerde,...mss dat het helpt. :)

Wish I could.. Ik hou die data niet bij.. System restore dingen staat af hier voor bepaalde redenen.

Dusja, 't zal een volledige format worden vrees ik. :frown:
Tenzij iemand nog snel voor een oplossing zorgt natuurlijk!

Danku danku danku.

Grtz Eline.

Nikolas
22 July 2006, 16:09
Wish I could.. Ik hou die data niet bij.. System restore dingen staat af hier voor bepaalde redenen.

Dusja, 't zal een volledige format worden vrees ik. :frown:
Tenzij iemand nog snel voor een oplossing zorgt natuurlijk!

Danku danku danku.

Grtz Eline.

Kun je die telenet ruimte niet benaderen via een FTP programma?

FileZilla is er zo eentje (http://www.ivanhoejupiler.be/downloads.php?do=file&id=192)

Eline vdd
22 July 2006, 17:26
Ja mss zou dat gelukt zijn.. Maar dat is alleen maar het probleem ontwijken eh.
Ik vind dat m'n pc gewoon in orde moet zijn.
Ik had dat vinkje van systeemherstel toch niet uitgeschakeld! Dus kon ik wél een datum selecteren.
Het herstel is nu aan de gang. Terwijl zit ik op m'n andere pc.
Ik laat jullie weten of na het systeemherstel alles oke is, maar ik veronderstel van wel.

Vele groetjes en alvast bedankt voor al jullie wijze raad.

Eline.:good:

Nikolas
22 July 2006, 17:32
Ja mss zou dat gelukt zijn.. Maar dat is alleen maar het probleem ontwijken eh.
Ik vind dat m'n pc gewoon in orde moet zijn.
Ik had dat vinkje van systeemherstel toch niet uitgeschakeld! Dus kon ik wél een datum selecteren.
Het herstel is nu aan de gang. Terwijl zit ik op m'n andere pc.
Ik laat jullie weten of na het systeemherstel alles oke is, maar ik veronderstel van wel.

Vele groetjes en alvast bedankt voor al jullie wijze raad.

Eline.:good:

Je kan natuurlijk het probleem ontwijken en het hoogsnodige uploaden en ondertussen naar een oplossing zoeken eh ;)

Eline vdd
23 July 2006, 01:40
Hehe. Het systeemherstel worked perfectly!
'k Ben echt enorm bij want ben ten eerste niets kwijt (backup kunnen maken) en ten tweede werkt alles nu weer zoals voor de IE 7 béta (3)

Bedankt voor al jullie hulp en voorstellen!

Many grtz!
Eline.

PeterN
23 July 2006, 02:28
Je ziet dat je toch moet oppassen met die beta versies ook, niet voor niks zijn het beta's ;)
Maar je ben geholpen dus mag deze op slot. ;)