Volledige versie bekijken : messenger?



merlijn
23 July 2006, 15:57
Een vraagje als je windowsmessenger verwijderd, verwijderd hij dan ook live messenger? Nog een vraagje als ik live messenger open, dan wilt zich ook een popupvenster zich openen, is dat normaal?

superfighter
23 July 2006, 17:47
Een vraagje als je windowsmessenger verwijderd, verwijderd hij dan ook live messenger?, nee
Nog een vraagje als ik live messenger open, dan wilt zich ook een popupvenster zich openen, is dat normaal? Dat is MSN Vandaag, kan je uitzetten door: MSN te openen, op Extra te klikken, dan op opties, dan naar Algemeen, en dan MSN vandaag uitzetten ofzoiets te doen :)

merlijn
23 July 2006, 18:46
Ik geloof dat het een andere popupvenster is, want msn vandaag is bij mij uitgeschakeld!

Geraar
23 July 2006, 21:30
Is het een pop-up van internet of gewoon één van een progje?
Indien de laatste kan je die uitvinken bij opties of anders doe eens een scan met ad-aware.

Hellgamer
24 July 2006, 00:16
voor die popups zou ik een hijackthis logje hier (http://www.ivanhoejupiler.be/f46-hijackthis.html) zetten.

wil je windows messenger verwijderen?

ga naar:
Start => Configuratiescherm => Software => Links in het menu op Windows onderdelen toevoegen of verwijderen klikken => Dan krijg je een lijst en daar moet je windows messenger uitvinken => klik dan op volgende => dan laat je hem windows messenger verwijderen => en dan klik je op voltooien. En gefeliciteert windows messenger is van je pc verwijdert ! :)

merlijn
24 July 2006, 11:39
Geraar: Is het een popup van internet, of gewoon één van een progje?


Nog een vraagje als ik live messenger open, dan wilt zich ook een popupvenster zich openen,

Ik begrijp niet wat je bedoelt, Geraar?
Live messenger zit toch op internet, of zie ik dat verkeerd?
Een ander progje, ik doe niets anders open of ik heb niets anders open, en ik start live messenger en die popupvenster wil er op voorhand doorkomen, vóór dat messenger openspringt.

merlijn
24 July 2006, 12:01
Maar een ander vraagje, ik heb een hyjacklog gedaan, en ik zie daar het bestand "lvcomsx.exe" tussen staan, ik ben eens gaan opzoeken.
Mss heb ik het verkeerd begrepen, maar zou dat een virus kunnen zijn, of spyware. Wat moet ik ermee?

nojs
24 July 2006, 12:17
Geen paniek :)
dat is geen spyware :) lees hier :)

http://www.castlecops.com/s1944-LVCOMSX_EXE.html

merlijn
24 July 2006, 12:24
Dat bestand heeft mss iets te maken met die popupvenster die wil openen , wat ik hierboven heb beschreven. Kan dat?

nojs
24 July 2006, 12:30
Neen, dat is een bestand van logitech, voor je webcam :)

maar msn vandaag is in pop up vorm maar ik denk niet dat die geblokt word ..

waar is je hijackthis log ?