Volledige versie bekijken : network gaming ps2



Skillet
24 July 2006, 11:35
hee, ik had me even geregistreed op deze site, om wat vragen te stellen over network gaming op de ps2, Ik hoop dat je me kan helpen, want ik wil heel graag online kunnen op mijn ps2:) , dus hier zijn mijn vragen:

- Gaat network gaming ook, als je een adsl internet verbinding hebt?
- als je online aan het gamen bent, gaat het dan van je download limiet af..?
- Ik heb de 1e versie van de ps2, dus ik moet een netwerkadapter kope, krijg je de network acces disc, en het netwerkkabeltje bij je netwerkadapter?
- wat heb je buiten dit nog allemaal nodig?

khoop snel antwoord te kunnen ontvangen..;)
greetz 'Skillet' :)

gotenks
24 July 2006, 11:49
ik zal proberen te antwoorden op al je vragen ;)

1) tuurlijk gaat dat, want dit is noodzakelijk
2) ja inderdaad, het gaat ook van je download limiet af
3) ik weet niet precies als dit er bij zit dus hier kan ik moeilijk op antwoorden :)
4) voor de verdere benodigheden moet je hier (http://be.playstation.com/pdcf/index.jhtml?locale=nl_BE) eens kijken ;)

ik hoop dat ik je heb kunnen helpen :)

EDIT: blijkbaar is er alles bij als je een netwerkadapter koopt :)

nojs
24 July 2006, 12:04
kabel zit erbij ;)

Nikolas
24 July 2006, 14:40
Je hebt in ieder geval nog een router nodig, die het internet kan verdelen :)

gotenks
24 July 2006, 14:48
Je hebt in ieder geval nog een router nodig, die het internet kan verdelen :)
dit is niet noodzakelijk :) je kan je internet ook delen door ICS toe te passen ;)
als je wilt weten hoe je ICS doet kun je HIER (http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/techniek_techniek/een_adsl-verbinding_delen.aspx) te recht.

zariash
24 July 2006, 15:25
ik kan maar 1 ding zeggen verwacht er niet teveel van want het lukt hier soms pas na 20 keer proberen. ik wil niet onbeleefd zijn maar als je het zelf nog niet gedaan hebt dan besef je niet hoe moeilijk het wel is en ik heb al eens de vraag gesteld in een ander topic en was ook geen stap verder dus als je het zelf en dan bedoel ik via niet via google opgezocht hebt ingesteld laat dan eens weten hoe je dat hebt gedaan.
grtjs

Milo
24 July 2006, 15:58
die disk zit in de package met de adapter ( als je die moet aankopen )
Die kost je een 20 Euro ofzo ... kweet et eignlijk niet meer
Daarna gaat ge u kunnen inloggen op Central Station
Een maand of 2-3 er na gaat ge nog een briefken met een extra code krijgen ... dat is dan om uw account volledig te maken ....

Greetz .... en nja ... niet te veel van verwachten en zeker niet downloaden als ge aant het netwerkgamen bent ( Socom vb) want anders lagt ge niet normaal :p

Skillet
29 July 2006, 11:43
kweet dat het heel erg moeilijk is enzo..:frown:
maar ik wil het gwoon zo supergraag weetje, en als het bij een ander kan meot het hier ook lukken...., daar zit wat in tog?.:)
(btw nog srry voor mijn erg late reactie)

Skillet
6 August 2006, 14:26
Kben van plan me netwerkadapter opt internet te kope..
zouk dan die cd,kabel en code ook erbij krijgen? (als je het op internet bestelt zegmaar)

greetz skillet:p

Milo
6 August 2006, 22:33
ge krijgt alles in da pakket .
Maar na 3 maand krijg je ee bevestigingscode ;)

eventure
7 August 2006, 21:21
miss een stomme vraag van mij e, ma gaat online gamen op de playstation trager dan me de pc? En hoe zit et me den xbox? Was het bij xbox niet beter i.v.m. online game?

Milo
7 August 2006, 21:27
Bwa , bij Xbox heb ik géén ervaring .
En quassi Lag , nja, som meer last van dan op Pc .
Maar de ervaring is anders .... én iedereen heeft dezelfde kwaliteit en soort gameplay ......
Ik heb het meeste ervaring met Socom 2 , da heeft het online gamen bij Psx een enorme boost gegeven . En eerlijk gezegd , ik heb nog géén enkele andere ( noch pc nog Ps titel) game gezien die me de ervaring bracht die ik op Socom had ;) ..... Nja ma da valt te over te discusiëren , alles heeft zijn voor en tegenstanders hé ... ;)

Nikolas
7 August 2006, 21:35
XBox live is maandelijks bedrag, PS2 online gaming is gratis.

eventure
7 August 2006, 21:58
Maar de kwaliteit van Xbox live is wel beter dacht ik he?

Milo
7 August 2006, 22:14
Da durf ik niet te garanderen Eventure .
Ik heb hier géén ervaring mee