Volledige versie bekijken : Antwoord op slicen..



Beatje
25 July 2006, 10:47
Ik zie nu op vele fora dat websites eerst in psd worden gemaakt en dan gesliced.


Ik vraag me dan af zijn er daarvoor tutorials hoe je zoiets maakt want die resulaten zijn verbluffend. Hoe komen zij dan aan alle afbeeldingen en dergelijke.
Kan jij mij hier mee helpen..
================================================== ==========================================
Ik kreeg deze vraag via pm en beantwoord hem in deze topic...

Op deze link staat een vb van hoe je moet slicen..

http://www.wmcity.nl/artikelen.php?actie=bekijk&id=490&page=1

Hoe kom je aan de afbeeldingen op 2 manieren..
Je kan free standaard layouts zoeken en die gebruiken..
Of je maak je eigen layout dit kan met verschillende grafische progjes doen en ook hiervoor zijn tutorials te vinden als je wat hulp nodig heb...
Je kan natuurlijk ook zelf creatief aan de gang gaan..
Mijn mening is neem niet teveel kleuren maak het allemaal niet te druk ...

Andere afbeeldingen die jij mis bedoel en die gebruikt worden maken ze meestal tubes van dan haal dus een afbeelding uit een afbeelding..
Mooiste is natuurlijk als je deze ook zelf maak zodat je een vrije keus heb van tubes..
Ook zijn er tubes te vinden je kan je daar bijv ook aanmelden bij bijv yahoogroups die allerlei tubes naar je toe of bijv bij clubs daar kan je in de fotoalbums kijken en je tubes uitzoeken en aanvragen..
Kortom eerst bedenken wat je precies wil dan stapje voor stapje alles gaan maken..

Ben hier ook nog niet zolang mee bezig dus als er iemand een aanvulling heeft op deze vraag altijd welkom natuurlijk...

Succes ermee....

Nikolas
25 July 2006, 11:02
Hoe ik het zou doen:

Eerst een achtergrond
Dan knoppen, menu's e.d. en dan alles positioneren :)