Volledige versie bekijken : Surfen met gsm Lees mijn gedacht, en zegt het uwe



teken
25 July 2006, 19:02
Gisteren dacht ik eens om met mijn gsm prepay op internet tegaan kijken,
om dergelijke games.

-moest ik een abonnend hebben Amaai. lees verder.
Tegen dat onze gsm connect zijn we al een degelijke som kwijt.
En tegen we dan gevonden hebben , wat we zoeken pff ik mag er niet aan denken.
Deze nacht stuurde ik een tegen bericht naar het berichtje dat zei Uw Kredit is op.
ik zei ze, vuile geld diefen.

=-Wat vinden jullie ?
-Internet via pc ; -> adsl of telenet maakt niet uit , is zo goed als gratis.
En we zitten direct op internet zonder enige vertraging,
Dus Mede een gsm Eerst moet connecten en Zeer traag is , zouden ze de tariefen moeten aanpassen zoals hier onder :

bv: er zijn mensen die msn gebruiken met hun gsm , dit kost Veel.
Dus Prijs zou moeten veranderen in, Zodra u een bericht verzend. en niet eerder
Want tegen u iets typt bent u al een Dikke Som kwijt.

bv: Zoeken om games , alleen de downloads aanrekenen, en niet de zoek toch.
Want zoeken Duurt lang kwa zoeken loaden en ect......................................

Krikkie
25 July 2006, 19:27
Pffff, eigenlijk is het simpel... Een GSM is een mobile telefoon en diendt dus voor te communiceren (bellen en sms'en) alle andere toepassingen zul je dus dubbel en dik betalen...
Is dit eerlijk??? Alle nieuwe ontwikkelingen kosten in den beginne veel geld.
En is het logisch dat andere mee moeten betalen voor het bevredigen van bepaalde mensen hun behoeften...
Voor mij hoeft deze poespas allemaal niet maar de prijzen moeten wel eerlijk zijn en dan weet je van te voren ook dat je toepassing veel geld gaat kosten totdat het een weg heeft gevonden naar het grote publiek.
Dus informeer en bezin voor je begind is de boodschap en dan kan je nog voor onverwachte situatie's komen te staan.

Groetjes Krikkie

g_man
25 July 2006, 19:53
'k Dacht dat je met surfen via GSM enkel het aantal kB moest betalen, dus elke keer een nieuwe pagina laad heb je verbruik...maar enkel 1 maal ! Dan moet je toch al verschrikkelijk véél gesurft hebben om aan een serieuze som geld te komen...denk ik... (kan zijn dat ik de bal hier ferm mis sla :p )

teken
26 July 2006, 22:22
inderdaad zodra je een de browser opent dan loop de kost ook.
dit is erg,

daarvan profiteren ze inorm.

nightraver
26 July 2006, 23:31
Ik ben het eens met wat krikie zegt, een gsm dient voor te bellen en te sms'en.Alles wat er voor de rest opstaat is vind ik normaal dat je dat duur betaalt (ale niet alles). Wat ik niet snap persoonlijk is waarom dat mensen die een pc thuis hebben met internet dan nog met hun gsm willen gaan surfen, dan vraag je gewoon zelf om een dure rekening.
Koop u zelf een goede gsm kabel voor de pc en download ALLES wat je wil op je pc en zet het zo over op je gsm, dit is goedkoop, een pak sneller, en veeeel meer opties volgens mijn mening.
Ik vind dit net hetzelfde met de nieuwe rage nu " tv zien op je gsm" man man en dan zagen ze op het vtm nieuws dat hun rekening duur is, ok dit was een fout van de provider die niet had aangegeven dat het in buiteland duuurder was, maar kom als je zo graag het nieuws wil weten als je op reis bent koop dan een belgische krant ik denk dat dat in de meeste landen mogelijk is.
Wat betreft tv kijken op gsm in binnenland sorry hoor maar ik zie GEEN enkel reden om dit te doen het nieuws wordt 50 per dag op alle mogelijke kanalen heruitgezonden.

grtz nightraver.

Nikolas
27 July 2006, 11:56
Ik betaal € 0.50 voor een sessie tot 600KB :)
Ik heb nu via een Mobistar promo 1000 gratis beurten.

Ik gebruikt WAP om bijvoorbeeld de voetbaluitslagen te bekijken als we bij mensen zitten ofzo.
Verder probeer ik ook GMail aan de praat te krijgen, is me alsnog niet gelukt.

Milo
27 July 2006, 12:30
Wap internetten is ook niet identiek aan het internetten op pc hé daimen .
Het is oorspronkelijk bedoeld voor info zoals voetbaliutslagen enzo te halen , niet als full optional internet browser met alle toepassingen enzo .....
Dus mag je er ook niet zoveel van gaan verwachten ook .

Euhm prijs word ook bepaald door het aantal gebruikers die van die dienst gebruik maken ... en als je gaat zien , in vgl tot Adsl/kabel users is de kring WAP users nogal pragmatisch klein ...... ok er is een evolutie merkbaar met UMTS en Edge , maar kom ......
We zullen zien hoe het evolueert ;)