Volledige versie bekijken : emails



polmcfree
26 July 2006, 21:52
Ik heb als email server Mozilla thunderbird maar nu kan ik het postvak in niet meer lezen er staat achter postvak in(44 berichten) maar zie geen enkel weet iemand hier raad mee

spruit
26 July 2006, 22:01
Ik heb als email server Mozilla thunderbird maar nu kan ik het postvak in niet meer lezen er staat achter postvak in(44 berichten) maar zie geen enkel weet iemand hier raad mee

beste, als server betwijfel ik dat je mozilla (daar dit een prog is) hebt. Ik vermoed eerder telenet of ander consoorten...
Ik stel voor om eens je e-mail online te lezen via jouw provider...;-)

compuchrisje
26 July 2006, 22:34
Heb je je instellingen voor de verbinding wel correct ingesteld? Welk prog gebruik je om je mail te ontvangen (outlook of outlook express)? Welke provider? Pas als die juist zijn ingesteld kan je andere mailservers proberen invoegen in je mailbox.

polmcfree
26 July 2006, 22:41
Heb je je instellingen voor de verbinding wel correct ingesteld? Welk prog gebruik je om je mail te ontvangen (outlook of outlook express)? Welke provider? Pas als die juist zijn ingesteld kan je andere mailservers proberen invoegen in je mailbox.heeft altijd gewerkt tot vandaag eerst was alles weg toen terug opgestart meldt hij 44 berichten maar zijn niet te zien

spruit
27 July 2006, 11:34
kan je nog mails versturen met thunderbird?

polmcfree
5 November 2006, 18:00
Sorry dat ik zo laat antwoord maar alles is op gelost door met systeemherstel naar een datum te gaan dat het wel werkte en te herstellen