Volledige versie bekijken : kan niet meer browsen met firefox



biep
30 July 2006, 11:44
weet iemand hoe dit plots kan ? ik brows altijd met firefox. net terug uit vakantie en hij werkt niet meer. nieuwe versie gedownload maar probleem is niet opgelost. iemand een idee waaraan het kan liggen ?
bedankt alvast.
Biep

ciriel
30 July 2006, 11:56
mischien eens alles van ff verwijderen ook register eens opkuisen na verwijderen en herinstaleren heb het ook eens meegemaakt

biep
30 July 2006, 12:22
Hey cyriel,
heb ik net gedaan, maar werkt dus ook niet. ik vind het vreselijk vervelend want ik brows niet graag met een andere browser omdat ff zoveel meer mogelijkheden heeft.
Nog iemand een suggestie ?
Hij zeg steeds dat hij de server niet kan vinden.....

nojs
30 July 2006, 12:23
Download ATF cleaner (http://www.atribune.org/ccount/click.php?id=1) (by Atribune)

Dubbelklik op ATF cleaner om het programma te starten.
Op het tabblad "Main", plaats je een vinkje bij Select All.
Klik op de knop Empty Selected.

Gebruik je ook Firefox als browser:
Klik op tabblad "Firefox", plaats een vinkje bij Select All.
Wil je de door Firefox opgeslagen wachtwoorden behouden, dan klik je in het venster dat verschijnt op "No".
(dit verwijdert het vinkje bij "Firefox saved passwords")
Klik op de knop Empty Selected.

Gebruik je ook Opera als browser:
Klik op tabblad "Opera", plaats een vinkje bij Select All.
Wil je de door Opera opgeslagen wachtwoorden behouden, dan klik je in het venster dat verschijnt op "No".
Klik op de knop Empty Selected.
Ga naar het tabblad "Main" en klik op de knop Exit om het programma af te sluiten.

Nikolas
30 July 2006, 12:52
Nog zo'n leuke bij mij ook, ik kom even terug van mijn ubuntu, start ik Firefox op zijn al mijn bookmarks weg!!!

Zijn deze terug te halen?

biep
30 July 2006, 17:03
Beste Nojs,
ATF cleaner didn't do it for me....heb nog steeds hetzelfde probleem, heb reeds een opkuisje gedaan met hitman pro ook, but nope, nothing....ik word onnozel van te surfen met IE, mis al mijn features. Als je nog iets anders mocht weten ?
Greetz Biep

biep
30 July 2006, 19:06
Heb uiteindelijk een oudere versie geïnstalleerd en nu gaat het terug wel...maar met de oude versie uiteraard, ik wacht nog effe om de laatste nieuwe te gebruiken