Volledige versie bekijken : hardware veilig verwijderen



sandro
30 July 2006, 18:31
hallo ik heb sinds kort draadloos internet gedaan, vroeger met kabel, nu is het probleem dak altijd langs onder in mijn taakbalk een icoontje heb hardware veilig verwijderen + één van de netwerkkabels niet aangesloten.
Hoe kan je dat verwijderen of mag je dat niet doen sjiek

PeterN
30 July 2006, 21:36
Dat van netwerkkabel niet aangesloten is normaal. Je kan dit weg doen door de hardware te disablen als het een netwerk op het moederbord is. Hiervoor moet je even kijken in de bios en die daar op disable zetten.
Of je klikt rechts op de taakbalk, kiest dar eigenschappen en onderaan de toets aanpassen klikken. Hier kan je ikoontjes verbergen als je wil;)
Het ikoontje hardware veilig verwijderen gaat waarschijnlijk uw draadloze stick of draadloos pcmcia kaartje zijn. Dat zou ik laten staan ;)

vanic
31 July 2006, 08:56
dat icoontje met hardware veilig verwijderen staat dit niet " altijd" in de taakbalk?

ivm. met die kabel die niet is aangesloten...
kijk eens bij netwerkverbingen in configuratie scherm... rechts klikken op je netwerkkaart>eigenschappen en neem de beide vinkjes weg ... links onderdaan

guillaume520
10 August 2006, 17:38
dat icoontje met hardware veilig verwijderen staat er altijd en ik geef u een tip : nooit op drukken of u internet is foetsie

vanic
10 August 2006, 19:20
dat icoontje met hardware veilig verwijderen staat er altijd en ik geef u een tip : nooit op drukken of u internet is foetsie

?????

Nikolas
10 August 2006, 19:27
dat icoontje met hardware veilig verwijderen staat er altijd en ik geef u een tip : nooit op drukken of u internet is foetsie

Euh toch niet...tenzij je met een USB modem werkt natuurlijk :)
Verder moet je opletten als je S-ATA hebt, dat is namelijk hot-pluggable,
zodat Windows je toelaat om die 'veilig te verwijderen', maar dan vlieg je wel uit windows :p

Dus klik er eens op, dan krijg je een lijst met apparaten, maak er eens screenshot van en post hem hier :)

vanic
10 August 2006, 19:44
Verder moet je opletten als je S-ATA hebt, dat is namelijk hot-pluggable,
zodat Windows je toelaat om die 'veilig te verwijderen'

ik heb ook een sata schijf zitten... ik kan deze niet veilig verwijderen... alleeee ze staat toch niet in de lijst...

Edit: ik ga nu kijken naar de Club...( alleeee op TV) dit zou jij ook moeten doen :good:

Nikolas
10 August 2006, 19:46
ik heb ook een sata schijf zitten... ik kan deze niet veilig verwijderen... alleeee ze staat toch niet in de lijst...

Edit: ik ga nu kijken naar de Club...( alleeee op TV) dit zou jij ook moeten doen :good:

Ja, ik nu ook niet meer, behoorlijk vreemd, misschien verholpen met een update of SP2, en inderdaad ik ben ook weg voor de voetbal :p