Volledige versie bekijken : waarschuwingsvenster cookies komt steeds terug



Silverwing
30 July 2006, 20:02
We hebben in onze stad deze week een zeer korte stroomonderbreking gehad iets van enkele seconden terwijl de pc gewoon aanstond zonder dat er aan gewerkt werd.
Sindsdien zijn er een aantal zaken die niet helemaal perfect werken.
Zo komt het waarschuwingsvenster voor de instellingen van cookies steeds terug bij elke site die ik bezoek.ook al staat aangevinkt dit bericht niet meer weergeven.
Verder duurt het bij de eerste keer de pc opstart en internet word geopend toch aanzienlijk langer dan voorheen vooraleer de homepage geladen is.
De eerste 5sec.gebeurt er gewoon niets!
Kan ik op de één of andere manier ergens iets verhelpen aan deze ongemakken?
Heb al grote kuis gedaan met regsupreme pro en C cleaner en gedefragmenteerd maar dat mocht niet helpen.

ghost
4 August 2006, 23:43
Ook al een systeemherstel geprobeerd?

PeterN
5 August 2006, 03:41
Wat je ook eens kan proberen als een systeem herstel niet lukt is internet explorer open doen, menu extra/internet-opties daar tabblad geavanceerd en daar onderaan eens met de toets 'standaardinstellingen herstellen' proberen.

Silverwing
5 August 2006, 08:49
Dacht er al aan om deze maar te sluiten,gezien er na 5 dagen nog geen reactie kwam.
Bedankt PeterN & Ghost.
Systeemherstel gebruik ik enkel als de boel echt vast zit en er geen andere oplossing mogelijk is.
Standaardinstellingen herstellen zou te overwegen zijn maar ben ik dan niet alle veranderingen kwijt die ik met registertweaks heb gedaan?
Momenteel is er enkel nog het probleem van het cookiesvenster,de rest is opgelost geraakt door de prefetch map te legen.