Volledige versie bekijken : MSN profiel



amme
31 July 2006, 10:33
hey, ik ben een complete leek wat internet enzo betreft, maar ik zit met een "probleem". zou graag een profiel bekijken van een emailadres dat ik NIET mag toevoegen aan mijn eigen msn-lijst... weet iemand waar ik kan beginnen zoeken? het profiel dat ik zou willen bekijken is van iemand die niet mag weten dat ik dat emailadres heb (lekker kinderachtig)... als iemand me zou kunnen helpen? x

Milo
31 July 2006, 11:30
Nee , ik denk in een de 'volwassen' wereld van msn dat het pratisch onmogelijk zal zijn om een profiel te bekijken van een persoon zonder dat je sporen nalaat dat JIJ dit profiel bent gaan bekijken ....... Dus lekker genieppig doen is practisch onmogelijk ... En ik snap eignlijk niet waarom . . . .

amme
31 July 2006, 17:39
als je het dan toch wil weten, mijn vriend heeft in het verleden vaak over dingen gelogen tegen mij, en hij vindt dat leugentjes om bestwil, alleen vind ik er niet veel bestwil aan, ik zie hem graag en wil hem leren vertrouwen, een paar dagen geleden moest ik voor hem iets opzoeken op zijn pc, en bij het aanmelden zag ik staan dat er 1 emailbericht was in een emailadres waar ik nog nooit van gehoord had, hij beweert dat dat niet van mij is, en dat hij niet weet van wie het wel is ( hoe komt het dan op zijn pc?), endus zou ik het profiel willen zien, maar hij zegt dat ik het moet loslaten en niet zo achterdochtig moet zijn, maar als ik dat emailadres WEL toevoeg aan mijn msn, ja dan heb ik het blijkbaar niet losgelaten he....

Milo
31 July 2006, 17:45
Ok dat veranderd de kwestie ...
Ken je het mailadres in kwestie ?
En euhm voegmij toe dezen avond .... ge ziet mijn adres als ge op da peetje klikt onder het aantal 'bedankjes' bij mijnen naam ;)

We zullen dan even verder spreken ...

amme
1 August 2006, 14:45
hey, heb je toegevoegd aan mijn msn, ik ken inderdaad het emailadres in kwestie, maar zal dat dan wel op msn doorgeven...het enige probleem is dat ik 's avonds moeilijk op msn kan, wel overdag en 'snachts, laat maar een berichtje wanneer het jou past.
groetjes