Volledige versie bekijken : Download snelheid soms te traag



Andy_70
31 July 2006, 13:59
Beste,

Als forumgebruiker van de site van krc genk begin ik me echt te ergeren aan de snelheid, of moet ik het de traagheid noemen, van het bladeren door het forum. Ik bedoel dan simpelweg het overstappen van de ene posting op de andere. Soms duurt het hier wel 10sec eerdat de volgende soms wel zeer kleine posting tevoorschijn komt op mijn scherm wat me danig op de heupen begint te werken.

1/ Als ik hetzelfde doe op pc van't werk heb ik dat probleem niet, dus ligt het probleem al zeker niet aan de bron, de site van genk.
2/ Aan mijn pc kan het ook niet liggen. Vrij recente Pentium dual core processor 3.00 mhz en 1gb ddr ram geheugen van den aldi
3/ internetverbinding : Euphony comfort adsl verbinding, de rapste die ze aanbieden.
4/ C schijf nog meer dan 86% vrije ruimte, zelfs nog es gedefragmenteerd. Dit is dus ook uit te sluiten volgens mij. Temp internetfiles ook al es opgekuist zonder beterschap.
5/ En hier heb ik wel meer twijfels over... anti virus en firewallprogramma PANDA titanium 2006 dat ik sinds het voorjaar voor een half jaar op proef heb. Dacht dat de firewall mss wa moeilijk doet bij het downloaden. Maar heb het al eens volledig uitgeschakeld zonder enig beter resultaat. Als je zoiets uitschakelt moet je pc toch niet herstarten hé? Had da nie gedaan.
6/ andere oorzaak ??? wie heeft er andere ideeën in petto??

Mvg,
Andy

Simply
31 July 2006, 14:37
Is dit enkel te merken op de site van KRC Genk of ook tijdens de rest van het surfen? Last van pop-ups of andere rommel?

Milo
31 July 2006, 14:40
Oorzaak ??

Wel Optie 5 ;) da vertraagt enorm véél ......

Verwijder deze van uw pc en zet er grisoft AvgFree op (gratis en vreet bijna niks van resources)

Simply
31 July 2006, 14:43
Oorzaak ??

Wel Optie 5 ;) da vertraagt enorm véél ......

Verwijder deze van uw pc en zet er grisoft AvgFree op (gratis en vreet bijna niks van resources)

Hiermee ga ik volledig akkoord, maaaar... een pc met dual core procc. en 1gb ram, mag hiervan niet weten hoor. ;)

Milo
31 July 2006, 14:56
Juust maar toch .
Raad ik aan om allereerst een scan te doen op Spyware / Adware en Virussen .
Want euhm , nja Panda vertraagt ENORM véél ( Zo goe Simply :p) maar euhm ge kunt nooit té zeker zijn ;)

Nikolas
31 July 2006, 18:35
1. Post een HijackThis logje.
2. Doe een test op Speedtest (http://www.speedtest.nl), het kan aan uw internetverbinding liggen...post hier dan uw resultaten.

Simply
31 July 2006, 23:15
1. Post een HijackThis logje.
2. Doe een test op Speedtest (http://www.speedtest.nl), het kan aan uw internetverbinding liggen...post hier dan uw resultaten.

Dit geldt weliswaar enkel voor de speedtest! Maar die zal wel goed zijn aangezien je enkel probs ondervind bij de site van Genk! Optie 1 van Nicolas een HJT-logje plaatsen doe je best onder het beveiligings-forum!