Volledige versie bekijken : |OpenOffice| Boek maken



Nikolas
31 July 2006, 19:22
Ik zou voor een website een gedichtenbundel willen maken, mijn vraag is, hoe begin ik daar nu aan, ik weet dat ik met een voettekst moet werken met pagina.

En ik zou hem eigenlijk op A5 willen maken, maar waar stel ik dat in in OpenOffice?

compuchrisje
31 July 2006, 20:54
'k Kan me niet meteen een voorstelling maken van de menu's in openword, maar is er geen helpmenu? Pagina-instelling zoeken en daarop verder boren. Ben wel benieuwd naar het resultaat
Wat je ook kan om A5 te benaderen is A4 liggend en twee pagina's per bladzijde te gebruiken, wordt ook gebruikt bij boeken (was bij mij toch zo).

Nikolas
31 July 2006, 21:14
'k Kan me niet meteen een voorstelling maken van de menu's in openword, maar is er geen helpmenu? Pagina-instelling zoeken en daarop verder boren. Ben wel benieuwd naar het resultaat
Wat je ook kan om A5 te benaderen is A4 liggend en twee pagina's per bladzijde te gebruiken, wordt ook gebruikt bij boeken (was bij mij toch zo).

Ja, voor Word kan ik het (dankzij Clickx), maar voor OpenOffice (die linux hé) ben ik er nog niet achter :)

We maken namelijk een gedichtenbundel voor Cyberhulp en dan is A4 wat te groot ;)