Volledige versie bekijken : voorstellen



Juisterr
31 July 2006, 20:30
Hallo allemaal, ik denk dan een aantal van jullie mij al kennen maar zoniet dan hierbij.
Ik ben dus Juisterr, ik ben een Nederlander:D maar ik ga graag in het mooie Belgie op vakantie. Toeval, ik ben net terug uit Tintigny, best mooi daar. Jammer dat ze de aangereden dieren zolang laten liggen, vossen dassen egels allerlei vogels lagen de volle twee weken langs de kant van de weg toen ik daar was.
Verder over mij, mijn aandacht zal zich richten tot het lezen van de HJT logjes en alles wat daar mee samenhangt.
Ik woon zelf in Zuid-Holland, nabij Leiden ben 47 jaar en ben getrouwd en met twee kinderen en een hond.
Verder moet je maar vragen hoor.

Groetjes Eric

Pilote
31 July 2006, 22:05
Welkom op deze forum.
Have fun .

Juisterr
1 August 2006, 18:59
Dank je wel voor het hartelijk onthaal, vraagje ik zag nu weer de vraag dat ik nog nooit gepost had maar dat had ik dus duidelijk gedaan. Dus vanwaar deze melding (sorry voor de vraag "excuus" ik ben maar een Hollander he)

Jelle
1 August 2006, 20:50
Dank je wel voor het hartelijk onthaal, vraagje ik zag nu weer de vraag dat ik nog nooit gepost had maar dat had ik dus duidelijk gedaan. Dus vanwaar deze melding (sorry voor de vraag "excuus" ik ben maar een Hollander he)
Dat komt omdat posts in de offtopic fora (o.a. "Stel je even voor") al enige tijd niet meer meetellen voor de postcount ;)

kingtommyboy
1 August 2006, 21:56
jow, veel plezier hier :D

Juisterr
2 August 2006, 12:51
dat verklaart een hoop he

Danny_506
2 August 2006, 21:18
Van harte welkom Juisterr.

siegy
3 August 2006, 12:17
Hoi Juister,;;)

ja euh erg he van die dode dieren ,,,, denkt men al vlug dat iemand anders het wel zal opruimen :cry:

Van harte welgekomen en veel plezier hier ,;:good:

natje1711
4 August 2006, 15:26
(w) op het forum he en hollanders zijn hier ook welkom he :p :)
groetjes natje1711 en tommeke99