Volledige versie bekijken : Norton prob



jekrussek
31 July 2006, 22:38
Hallo ik heb een probleem ik wil belgacom norton internet security 2006 installeren op men ma hare pc maar die geeft altijd de foutmelding 2203 nu weet ik niet wat te doen .

nojs
31 July 2006, 22:46
Niet doen en een gratis virusscan instaleren :) werkt ook en is even goed :)

jekrussek
31 July 2006, 22:48
maar ik hou liever norton

Simply
31 July 2006, 22:51
Hmm, weinig info over te vinden, maar waarom wil je dat pakket installeren?

Als je je een beetje informeert of rondzoekt hier op de site, zal je merken dat men in't algemeen eens is over het feit dat Norton veel te veel resources van je pc vergt en dus je pc enorm vertraagt. Je kan beter een combinatie nemen van een goeie firewalle en een andere AV(=AntiVirus)

jekrussek
31 July 2006, 23:01
lap he het ligt bij het pakket van belgacom ik heb een trail van de norton site gedownload en die werkt wel .

jekrussek
31 July 2006, 23:08
lap he het werkt dus ook niet met een andere norton seg maar welke antivirus en firewall zouden jullie dan aanraden het is voor een sempron 2300+ met 512 mb ram en win xp home

Simply
31 July 2006, 23:21
Als we praten over gratis dan zal het AVG free of Avast worden in combinatie met Zone-Alarm firewal bvb!

Als het betalend mag zijn, dan is Bitdefender 9.0 een mooi pakketje, is all in one, een AV en een Firewall, spamfilter, ...

jekrussek
31 July 2006, 23:39
Ik heb iets ondekt de cd van windows xp home is kapot ik hem nu xp pro op die pc gezet en alles werkt perfect .

Simply
31 July 2006, 23:45
Dus ook je Norton Internet Security??

Laat ons weten als deze dicht mag aub

jekrussek
31 July 2006, 23:54
Ja die werkt nu ook maar seg nu heb ik wel een vraagje voor die pc heb ik een licentie voor xp home en niet voor pro dus weet iemand waar ik de cd kan downloaden van windows xp de licentie heb ik dus volgens mij is dit legaal .

Simply
1 August 2006, 00:00
daar twijfel ik sterk aan, aangezien de prijs van windows Xp home en pro wel veel schelen, dus ik denk niet dat jou handeling als legaal aanzien kan worden!

jekrussek
1 August 2006, 00:13
Sorry maar denk dat je het verkeerd begrijpt men windows xp home wou dus bijna niks installeren dan heb ik ondekt dat de cd kapot is . Dan heb ik xp pro effe als test erop gezet dat werkt nu . Maar nu zou ik graag alleen de cd van windows xp home downloaden want dan kan ik weer met men legale licentie werken .