Volledige versie bekijken : Virus heel diep op harddisk



jekrussek
1 August 2006, 17:22
Ik heb een probleem met een virus op men ma haar hd ik heb haar hd al low format gedaan en ook de mbr gewist maar het staat er nog op .
Weten jullie wat ik nu moet doen .

gotenks
1 August 2006, 17:24
Om welk virus gaat het hier en welk anti-virus programma gebruik je?

jekrussek
1 August 2006, 17:28
Ik weet de naam niet meer precies maar het zit ergens op de hd heel ambetnat . Ik gebruik norton internet security 2006

zariash
1 August 2006, 17:33
ik geloof er juist niks meer van alles wat jij hier verteld en vraagt.

***************************************

Bewerkt door Snakey:
Taalgebruik en beleefdheid
Je post niets beledigends (flames), discriminerend of rascistisch.http://www.ivanhoejupiler.be/faq.php

nojs
1 August 2006, 18:11
Laat je virus scanner lopen en post het rapport hier eens aub.

jekrussek
1 August 2006, 18:12
Ik heb er een andere harddisk van 4 gb effe ingestoken en dat geeft geen prob ik denk dat ik best een nieuwe hd koop weten jullie soms een goede 160 gb is al genoeg . Nog iets belangrijks de hd moet ata zijn pc heeft namelijk geen sata

Nikolas
1 August 2006, 18:22
Schumacher, dit kan gewoonweg niet!
Een low level vervangt alle bits (kleinste data) door nullen, het kan niet dat dat virus er nog zit.

NIET NIET NIET

En hoe geloofwaardig kom je nog over na je clone-account?

jekrussek
1 August 2006, 18:46
maar hoe kan het anders als ik xp instal of windows 2000 dat als ik iets wil installeren er altijd fout 2203 fout opkomt

jekrussek
1 August 2006, 18:53
En hoe geloofwaardig kom je nog over na je clone-account?

beste nikolas ja ik heb een tijdje twee accounts gehad maar heb jij een pm naar jelle gestuurd om te vragen om men 2de account te verwijderen .

Snakey
1 August 2006, 19:25
Een foutcode tijdens een installatie hoeft niet altijd te betekenen dat er een virus op je pc zit. Deze foutcode is voor een toegangsprobleem, de installer wilt iets overkopieren of iets inlezen en heeft daar geen rechten voor. Wijzig de toegangsrechten v/h bepaald bestand dat in de foutmelding voorkomt. Het kan ook zijn dat je antivirusscanner of een ander beveiligingsprogramma dat bestand lockt. Kijk die instellingen ook eens na of schakel hem tijdelijk uit.

jekrussek
1 August 2006, 19:28
dat is het juist het is de viruscanner waarbij hij de foutcode geeft het is nis2006

Milo
2 August 2006, 00:39
Dit is de voledige code :
Error 2203. An internal error has occurred. Contact Microsoft Product Support Services (PSS) for assistance.

De Error code -2147287035 in het Windows Installer logje wijst erop dat er zich een een "Acces denied" fout heeft voorgedaan.
Dit probleem doet zich meestal voor als verkeerde toegangen zijn gegeven aan een map of een instalatiebron.
Wel uw permissies zijn gewijzigd op u harde schuijf shumi ........ ge gaat precies geen wereldkampioen low level format worden ....... ge ebt nja eigenhandig uw eigen toegang naar u schijf geblokked ipv ne low format te zeten

Mag ik :)

jekrussek
2 August 2006, 01:37
Ik heb het probleem gevonden ik heb men temp files map op andere partitie gezet en die had geen rechten .

Milo
2 August 2006, 10:11
Ik heb het probleem gevonden ik heb men temp files map op andere partitie gezet en die had geen rechten .


Nee :evil: Wij hebben da voor u gevonden , gij dacht dat het een ' virus ' was ......
Nja een virus met een dubbel account wss:wall: hardnekkige virussen hoor

En Btw als je wil weten waarover je spreekt Shumi lees dan deze topic en vooral Heezy zijn comment :

http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?p=233468#post233468