Volledige versie bekijken : Enkele Programma's



Rabbit
2 August 2006, 15:52
Hoi,

ik heb de studio van mijn broer opgeruimd en heb enkele softwareporgramma's gevonden.
Kan iemand me vertellen waarvoor de programma's dienen en wat ze eventueel waard zijn voor ik ze in de vuilnisbak kieper?
Volgende programma's: Encarta 2006 encyclopedie winkler Prins
Macromedia Studio Version 2004
Adobe Creative Suite 2 Premium (4cd's)
Encarta 2005 (op dvd geschreven zo te zien)
MS Office Visio 2003 Pro
Map Point (2cd's)

THX
Rabit

Icemar
2 August 2006, 16:20
zijn dit eigen gekochte cd/dvd's legaal gekocht in de winkel ??
of via internet ?? gedownload

Rabbit
2 August 2006, 16:33
Originele

Milo
2 August 2006, 16:41
Encarta 2006 encyclopedie winkler Prins
Macromedia Studio Version 2004
Adobe Creative Suite 2 Premium (4cd's)
Encarta 2005 (op dvd geschreven zo te zien)
MS Office Visio 2003 Pro

Euhm in de vuilbak kieperen ? ? ? ? ?
Progjes waar u bro zo een 300 / 400 €uro voor neer telt ???
Laat die maar liggen en geef die maar braafkens aan u broer ,, die jongen zal er wel achter zoeken denk ik .

Rabbit
2 August 2006, 16:52
mijn broer kan er niet veel meer mee doen, hij is ondertussen in het buitenland gaan gaan wonen en werken en heeft enkel meegenomen wat hij nodig had zei hij.
Ik mocht alles hebben wat ik vond, goed hé!
Wist niet dat sommige progr zo veel kostten.
Maar nu weet ik nog steeds niet waarvoor ze dienen hé.

merlijn
2 August 2006, 16:57
Als je dat op google intyp, dan krijg je een uitleg van hier tot in tokyo, waarover deze programma's gaan.:)

Milo
2 August 2006, 17:08
Merlijn , let op met dat als je dat op google intikt .... Rabbit zal in de gegevens van Google wss het bos tussen de bomen niet meer zien .

Rabbit geef me ff tijd en je krijgt wel je info . :)

Encarta 2006 encyclopedie winkler Prins : da is een volledige Encyclopedie met massa's info ... Super !!
info : http://www.hcw.be/hcwcs/p.asp?p=G1655

Adobe Creative Suite 2 Premium is een geharmoniseerde ontwerpomgeving die een combinatie biedt van volledige nieuwe versies van Adobe Photoshop® CS2, Illustrator® CS2, InDesign® CS2, GoLive® CS2 en Acrobat® 7.0 Professional met het nieuwe Version Cue® CS2, Adobe Bridge en Adobe-stockfoto's. Adobe Creative Suite 2 biedt weer een hogere mate van integratie in creatieve software en stelt u in staat uw ideeën in elke vorm te verwezenlijken: op papier, op het web of op mobiele apparatuur
Prijs : € 1.535,49 ( zie hier https://istore.adobe.com/b2c_adobe/b2c/init.do?shop=BE&language=EN&areaID=CSP&NR=0)

MS Office Visio 2003 Pro € 211,12 ( zie http://www.software.nl/Product/Product.aspx?BidPartNumber=147607) ( voor belgië : http://www.hcw.be/hcwcs/p.asp?p=F2681&mscssid= )
Visio 2003 is een programma voor het maken van tekeningen en diagrammen om zakelijke en technische concepten om te zetten in visuele diagrammen. Gebruik Visio om belangrijke gegevens te formuleren, te documenteren en over te brengen en maak een professionele indruk op uw publiek.
Met behulp van afbeeldingen kunt u op een duidelijke manier informatie overbrengen, maar voor de meeste grafische software moeten gebruikers artistieke vaardigheden hebben als ze effectieve afbeeldingen willen maken; Visio is bedoeld voor gebruikers die niet goed uit de vrije hand kunnen tekenen, maar visuele hulpmiddelen nodig hebben om belangrijke informatie over te brengen. Maak diagrammen in Visio 2003 met behulp van opmaakfuncties en vooraf gedefinieerde Microsoft SmartShapes®-symbolen en voeg achtergronden, titels en paginaranden toe. ( Prijs: 689.00 Euro)

Microsoft® MapPoint® 2006 helps business users to visualize, analyze, and communicate data. MapPoint 2006 includes updated geographic and demographic data, plus new features including advanced GPS functionality, text and voice-prompted driving guidance for Windows XP users, Location Finder, and more. MapPoint 2006 with GPS Locator combines complete business mapping and analysis software with the latest Global Positioning System (GPS) receiver. You’ll always know where you are and where your next turn is – in real time. Getting to meetings and customers is easy, just plug it into your laptop and go. ----> Ne proffesionele Routeplanner dus met Gps enzo ... zo kan nen baas tot op de milimeter weten waar zijn personeel of goederen zijn en voor hoe lang ;)
priskaartje voor Microsoft Mappoint 2006 (European Maps) : 419.00 Euro

Icemar
2 August 2006, 17:18
met studio 2004 mx daar zit onder andere flash fireworks en dreamwaver in daar mee kan je dus een website maken en andere leuke dingen ontwerpen
met creatieve suite cs2 daar in zit onder andere photoshop /illustrator /indesign / golive dit zijn allemaal grafische progamma's
als je op de site van adobe kijkt kan je zien wat je hier mee kan doen
MS Office Visio 2003 daarmee kan je planningen maken onder andere
Encarta 2005 is een soort van encyclopedie

Rabbit
2 August 2006, 17:30
Bedankt

Milo
2 August 2006, 17:51
Macromedia Studio Version 2004 : Studio MX 2004 provides professional functionality for every aspect of web development, all in one integrated package. Developers can build websites and applications with Dreamweaver, create interactive content with Flash, generate web graphics with Fireworks, and incorporate vector graphics with FreeHand. Studio MX 2004 offers seamless integration and a common user interface across all tools to streamline web development and application workflow, enhancing productivity and ease-of-use.??Move among applications faster than ever with shared Start pages, site definitions, panel management, document tabs, coding metaphors, and the common Property inspector. Share and manipulate assets across Studio MX applications. Build rich Internet applications with a familiar forms-based development environment and powerful data binding. Deliver high-quality video with new professional video capabilities. Produce and test content for devices and mobile phones with device templates and emulators
---> EEn héél uitgebreid en gevarieerd Webdevelopperssuite ..... Prijskaartje : 600 €

Milo
2 August 2006, 17:53
Bedankt

Graag gedaan .

En weet je Rabbit ......... Als jij die Softs niet moet hebben , er zijn zeker mensen hier die daarin zulen geïnteresseerd zijn .

;) sjiek Kijk eens daar zie , u broer heeft u ne schone cadeau achtergelaten :p

compuchrisje
2 August 2006, 18:15
;) sjiek Kijk eens daar zie , u broer heeft u ne schone cadeau achtergelaten :p
Amai nog nie, zomaar een paar duizend euro in de prullenbak gooien. Groeien die centen bij jullie in de tuin? Mag je me je adres geven hoor.

Butterflyice
2 August 2006, 18:56
Je was gisteren jarig... dus zijn dit wel leuke verjaardagscadeautjes dacht ikke .... of nie soms? :lol: :lol: :lol:

Rabbit
3 August 2006, 13:34
Bedankt aan iedereen, en ja inderdaad het was mijn verjaardag!!
Als ik iemand terug kan helpen stuur me maar een PM.
THX THX THX

RABBIT