Volledige versie bekijken : outlook en word probleem



sane
2 August 2006, 17:10
Hallo,
Ik kan sinds vandaag geen mails meer versturen.
Wanneer ik een nieuwe mail wil schrijven krijg ik het vensterke"microsoft office word 2003 wordt gestart"...maar hij start dus niet!!Blijft gewoon hangen,ik kan outlook zelfs niet meer gewoon sluiten...enkel via taakbeheer kan ik taak stoppen.
Zelfde probleem met Word...wil openen...maar blijft hangen.

Ik heb al de hele microsoft hersteld...eraf gegooid en terug geinstalleerd...nog hetzelfde prob!!
Kan iemand me verder helpen?
En is er even een alternatief om mijn mails te kunnen versturen totdat outlook terug werkt??

Alvast bedankt,SaNe.

g_man
2 August 2006, 17:20
HEb je al een systeemherstel geprobeerd naar gisteren of zo toen alles nog werkte? Heb je eventueel al gescand op virussen, adware en spyware? Maak anders eens een hijackThislogje en plaats het in 't forum.

sane
3 August 2006, 14:09
hoi,
ik heb opnieuw gepost in hijackforum...
hier mag een slotje op

Thx SaNe.

Milo
3 August 2006, 17:40
delete eens uwe normal .dot

sane
3 August 2006, 18:59
delete eens uwe normal .dot

Hoi Milo,
Ben je nu verder gegaan op mijn hijacklog?
Ik vind die"normal.dot" niet?Heb gekeken via "zoeken in mappen"?

Kan je me ff meer uitleg geven?
thx SaNe.

Milo
3 August 2006, 19:44
Vraag 1 : sorry nog ni naar gekeken en ni op voortgebouwd.
Vraag 2 : Kijk hier eens :
C:\Documents and Settings\UW Acount\Application Data\Microsoft\Sjablonen

Of geeft bij start / Zoeken het woord normal in

sane
4 August 2006, 09:52
Hoi Milo,

Ik kan ondertss terug mijn mails doorsturen,en nieuwe mails verzenden(denk dankzij die normaal.dot te verwijderen)
Maar Word en Powerpoint krijg ik nog steeds niet geopend?
Weet jij mms nog een oplossing?

Er heeft ook nog niemand op mijn hijacklog gereageerd?http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=35447

Scannen met mijne Norton gaat ook nog steeds niet..ik ga hem nog maar es ff opnieuw installeren....

SaNe.

Milo
4 August 2006, 10:09
Nu zou ik graag even wachten tot je j HJT log laten analyseren hebt .
Wat je wel eens kan proberen is al je Temp files te verwijderen .
Download CrapCleaner hier : http://www.ivanhoejupiler.be/downloads.php?do=file&id=28&act=down

en doe eens een opschoning ;)

sane
8 August 2006, 00:48
Hey thx...
maar ik heb mijne pc moeten formatteren...mijne virusscenner blokkeerde de pc helemaal...kon nietmeer op Inet,geen mails meer sturen/ontvangen...zat volledig geblokkeerd.
Ik heb nu weer een "clean"pc'ke(voor zolang als het duurt lol)

groetjes en nogmaals bedankt
hier mag slotje op.
SaNe.

Milo
8 August 2006, 00:54
Spijtig da je zo een drastische maatregel hebt genomen .
Maar aanrader voor als ge op u clean pc'en geen brol wilt : een paar scanners op u pc zetten ... Avg of een ander virusdectectiontoolken installen .... alez , ge ziet maar.
Nja , ik had je anders graag eens winword /a laten doen , just om te zien of dit soelaas bracht ... nja zal voor een andere ker worden vrees ik :)
Blij u toch ergens te kunnen hebben geholpen ;)