Volledige versie bekijken : inloggen op MSN



helga
3 August 2006, 21:00
Als mijn dochter naar haar account gaat, en daar probeert in te loggen met haar naam en wachtwoord lukt dit niet. Als zij op het account van mijn man en van mijzelf inlogt is er geen enkel probleem.
Hoe kan ik dit verhelpen. Ik denk dat het met één of andere instelling te maken heeft, maar ik heb al vanalles geprobeerd. Ik heb zelfs met "systeemherstel" naar een eerdere datum in juni teruggegaan, maar het lukt nog steeds niet.
Kan er mij iemand uit de problemen helpen ?

GuntherS
3 August 2006, 21:12
Gebruikt U Windows Live Messenger of nog MSN 7.5?

Wij gebruiken hier met 3 personen Windows Live Messenger en 1 account werkt daar ook niet op. Wanneer we de installatie dan terugdraaien naar MSN 7.5, kan deze account wel inloggen. Waar dit probleem zich precies situeert is mij onbekend.

Wanneer dit ook niet werkt, zou het kunnen dat de account gehacked is.

helga
3 August 2006, 21:34
Wij hebben Windows Live Messenger.
Wil je mij eens uitleggen wat een gehacked account is, a.u.b.?

GuntherS
3 August 2006, 23:48
Dat betekent dat iemand is ingebroken in je account en je paswoord heeft verandert zodat je geen toegang meer krijgt tot je account.
Is het mogelijk om de mails van deze account te bekijken? Indien je dit wel nog kan, is je account niet gehacked en ligt het probleem aan Windows Live Messenger.

Als dat het geval is, dan zou ik via Start - Configuratiescherm - Software eens proberen om Windows Live Messenger te verwijderen en MSN 7.5 (http://www.mastaline.com/fwd/msn7-lastversion-dutch) eens te installeren.
Deze gaat wel constant vragen om een nieuwe versie te installeren omdat deze ouder is maar het probleem kan hiermee verholpen zijn. Waaraan de fout precies ligt, weet ik ook niet maar heb hier hetzelfde probleem..

compuchrisje
3 August 2006, 23:52
Als die account gehacked zou zijn, zou het in Mess 7.5 ook niet meer werken.
Als ik jou was Helga, zou ik eens kijken op msn-site zelf. Of dergelijk gebruik van messenger daar wel kàn. Ik bedoel dus, meerdere gebruikers. Trouwens hoe meldt ze zich aan? Onder inloggen als andere gebruiker? Laat ze de inloggegevens opslaan? Dat zou mss handiger zijn.

Nikolas
4 August 2006, 08:23
Welke foutcode krijg je ? De 80004005?

helga
4 August 2006, 21:56
Het is inderdaad die foutcode.
Aangezien ze op mijn account haar mails kan lezen denk ik niet dat het gehacked is.
Trouwens allemaal bedankt voor de duidelijke antwoorden

helga
4 August 2006, 22:37
Hoera, het is gelukt. Ik heb jullie raad opgevolgd en terug de Messenger7.5 geïnstalleerd. En alles gaat weer zoals vroeger. Dochter dus dik tevreden en ik ook.
Bedankt allemaal voor de snelle reacties en de duidelijke taal.