Volledige versie bekijken : Problemen met Adobe



compuchrisje
4 August 2006, 22:09
Onlangs probeerde ik me in te schrijven voor een online cursus, waarbij pdf-documenten werden aangeboden. Nu kreeg ik langs geen kanten die download binnen, ook niet via menu: doel opslaan als. Als ik bij plugins kijk, zit adobe er bij, zowel in Internet Explorer als in Avant Browser.
'k Ben heel zeker dat vroeger alles wel werkte, mss een update van MS die wat heeft veranderd? 'k Ging dus kijken naar wat ik van Adobe had en viel zowat omver.

http://img314.imageshack.us/img314/6944/adobedl1.jpg


Ik dacht dus, dit is wat teveel van 't goeie en heb oudere versies eruit gegooid. Toen werkte zowat niks meer, ook PaintShopPro ging in staking. Met een image de boel terug hersteld, maar het probleem is er nog altijd. Iemand een idee? Waarom vervang Adobe niet zelf zijn ouwe rommel?

g_man
4 August 2006, 22:17
Bij mij staat er enkel de 7.08 Professional in... voor de rest niets en heb overtijd toch ook updates moeten doen... is idd vreemd..

Perigo17
5 August 2006, 00:23
Misschien helpt het als u ALLE versies van Adobe Acrobat Reader verwijdert en dan alleen de nieuwste versie opnieuw installeert???
PS. Het is wel mogelijk dat u dan Paintshop ook opnieuw moet installeren. Het is altijd mogelijk dat de volgorde waarin bepaalde software wordt geïnstalleerd een rol speelt. Vooral omdat u zegt dat u na de-installatie van de oudere versies van acrobat reader, problemen hebt met Paintshop.

compuchrisje
5 August 2006, 00:28
Dàt had ik toen in gedachten, maar blijkbaar is Adobe er met een pak DLL's van mijn PaintShop vandoor gegaan, en werkte de enkele en laatste versie al evenmin. Kon dus niks anders doen dan mijn image (gelukkig) van de week ervoor terug te zetten.

Perigo17
5 August 2006, 13:45
Zijn de problemen dan niet opgelost als u Acrobat Reader verwijdert (liefst ineens alle versies), vervolgens PaintShop verwijdert en daarna Acrobat Reader (laatste werkende versie) en Paintshop (in die volgorde) opnieuw installeert? Het probleem met de DLL files van PaintShop zouden dan toch moeten opgelost zijn?

compuchrisje
5 August 2006, 21:51
Die acties heb ik uitgevoerd, enkel Paintshop nog niet omdat er nog mappen ergens hangen te slingeren. Bij herstart kreeg ik dus opnieuw dat leuke scherm: bezig met configureren van Paintshop Pro, gelieve uw windows CD in de CD-speler te leggen. Alléén ... ik héb geen CD, nooit gekregen van lieve HP, alles staat op een recovery partitie die ik maar niet kan aanwijzen als bron.