Volledige versie bekijken : Beste internet security



jekrussek
5 August 2006, 23:01
Hallo ik heb een vraag jullie zeggen dat deze antivirussen de beste zijn
1.Bitdefender
1.Kaspersky
1.NOD32
maar is het ook de top in internet security suites ?

Krikkie
5 August 2006, 23:38
Ik werk met Avast en AGV, zonder enig probleem en ze zijn gratis, dus deze zijn de beste voor mij...
Bitdefender gebruik ik om online te scannen, ook zeer goed.

Groetjes Krikkie

Jelle
5 August 2006, 23:43
Ik werk met Avast en AGV, zonder enig probleem en ze zijn gratis, dus deze zijn de beste voor mij...
Bitdefender gebruik ik om online te scannen, ook zeer goed.

Groetjes Krikkie
Lees even de vraag, het ging niet over antivirussen maar internet security suites, dat is dus iets meer dan alleen een antivirus ;)

Krikkie
6 August 2006, 00:15
Lees even de vraag, het ging niet over antivirussen maar internet security suites, dat is dus iets meer dan alleen een antivirus ;)
Avast en AGV zijn meer dan alleen antivirusprogramma's...
Avast beschermd voor:

Antivirus kernel
Automatic updates
Simple User Interface
Virus Chest
Resident protection
System integration
P2P and IM Shields
Integrated Virus Cleaner
Network Shield
Support for 64-bit Windows
Web Shield
Internationalization

Dus ik denk dat deze ook onder internet security past.
Maar een volledige firewall en oudercontrole zit er bij mijn wete niet bij.
En er staat wel degelijk "Hallo ik heb een vraag jullie zeggen dat deze antivirussen de beste zijn"

Groetjes Krikkie

Jelle
6 August 2006, 00:39
En er staat wel degelijk "Hallo ik heb een vraag jullie zeggen dat deze antivirussen de beste zijn"
Idd, er staat dat wij die drie de beste antivirussen vinden. En even verder staat er: "maar is het ook de top in internet security suites ?" :)

Ik vind AVG geen internet security suite als je dat lijstje bekijkt. Wat is het immers allemaal? Antivirus kernel, automatische updates (virusdefinities), een hoop beveiligingsschilden, ... Dat hoort allemaal bij een antivirus.

Wat biedt een internet security suite meer? Anti-spyware, firewall, oudercontrole, privacy bescherming (cookies enzo opkuisen), spamfilter, anti-scam, anti-phishing, ...

PorkyFrost
6 August 2006, 08:47
ik heb de bitdefender pro 9 security suite gehad, is héél goed programma.
maar de rest heb 'k nog niet gehad, ik heb wel de zonealarm pro security suite nu, en dat draait ook wel zoals het hoort :) maar heeft geen real-time protection zoals bitdefender pro 9

nielsvandesype
8 August 2006, 14:14
Dit zijn mijn voorkeuren van totaalsuites: bitdefender 9.0 internet security suite,kaspersky IS (heb je ook nog anti-hacker),mcafee. Panda opzich is wel heel goed maar het levert wel veel problemen op en hun support is duur.