Volledige versie bekijken : samsung sgh x 200 probleemke



gwenn
6 August 2006, 13:50
hallo ik heb gisteren en samsung sgh x 680 gekocht en wow de mijnen aan mijn zus geven
nu heb ik er een sim lock op gezet en weet hem nietmeer
als ik mijn sim erin zet dan gaat hij gelijk niet en als ik de haren er in zet dan moet ik het simlock kode geven en weet deze niemeer kan iemand mij helpen ??? morgen ga ik na samsung bellen

Clioke16V
6 August 2006, 13:54
Er bestaan unlockers, maar dit is dan weer illegaal. ( voor nokia heb ik dit ooit gehad > nooit getest ofzo, wou toen eens kijken wat voor iets dat was ).

Best even bellen en vragen wat je best kan doen.

gwenn
6 August 2006, 14:15
ik heb gelezen geheugen laten bevriezen dan vergeten ze alles

poepie
29 August 2006, 19:00
[quote=gwenn;235150]hallo ik heb gisteren en samsung sgh x 680 gekocht en wow de mijnen aan mijn zus geven
nu heb ik er een sim lock op gezet en weet hem nietmeer
als ik mijn sim erin zet dan gaat hij gelijk niet en als ik de haren er in zet dan moet ik het simlock kode geven en weet deze niemeer kan iemand mij helpen ??? morgen ga ik na samsung bellen[/q

Hallo je moet de pukcode intoetsen die je bij de telefoon hebt gekregen dan is het klaar( als hij om de code vraagt van je zusjes kaart en heb je de puk-code niet meer kun je opvragen bij samsung. met vr. gr. poepie

poepie
29 August 2006, 19:07
je moet samsung bellen ik denk dat je de puk-code bedoelt is het een telefoon met abbonement of een simlocked vrije telefoon of prepaid aalleen prepaid zit een simlock op bij de andere 2 opties niet dus gaat het om het 4 cijferige code om erin te komen dan moet je de puk-code intoetsen bij telefoon meegeleverd ben je hem kwijt opvragen bij samsung maar heb je een prepaid-toestel kun je hem na een jaar gratis bij jouw provider laten unlocken kan via computer. succes vr.gr. poepie

poepie
29 August 2006, 19:10
is jouw telefoon een prepaid dan kun je hem na een jaar gratis bij jouw provider laten unlocken kun je opvragen via de computer bij de andere mogelijkheden heb je een puk-code nodig zit bij de telefoon meegeleverd zo niet opvragen bij samsung of je provider vr. gr. poepie succes

gwenn
31 August 2006, 15:32
uh das een persoonlijke kode en moet hem opstuen en da kost mij 90 euro dus beter gsm in vuilbak gooie of een tool vinden ma da vind je niet snel

baronvonkneukel
31 August 2006, 17:31
laten unlocken in een winkel, kosten 10 a'15 euro. prijs ligt aan het type toestel.
Hier info (http://www.gsmdokter.nl/simlock/simlock.html) unlocken.
Hier info (http://www.gsmdokter.nl/ombouwen/ombouwen.html) over playstation & xbox

gwenn
31 August 2006, 23:50
het ligt nie aan de sim kaart zelf het zit in de gsm hij is van belgie en dus sim lock vrij maar ik heb er eens een code ingegoven en ben deze vergeten helpt niet met unlocken

baronvonkneukel
1 September 2006, 18:37
nederland of belgie maakt geen verschil.
zolang je de juiste code niet invoerd zal 't lulijzer alleen werken met jouw simkaart.

gwenn
2 September 2006, 12:00
ja da bedoel die pin wil ik afzetten ma gaat nie kent iemand er codes voor

baronvonkneukel
3 September 2006, 10:59
http://www.d-d-s.nl/phonefilepro.html
een oplossing voor de volgende telefoon, niet goedkoop maar...............;)

eventure
3 September 2006, 12:09
Is dat een Nokia telefoon?

Blijkbaar verstaan sommige mensen het verkeerd.
In sommige gsm's zit een functie dat alleen je eigen sim-kaart erin werkt. Dit kun je ergens inschakelen. Als je die dan verliest en iemand steekt der zen eigen simkaart in, dan werkt die niet, tenzij hij een juiste code intypt. Dit heeft dus niks met de provider te maken.

Als het een Nokia is, geef dan eens 12345 in als code.

mvg
Robbe

baronvonkneukel
3 September 2006, 12:55
tuurlijk begrijp ik dat hij een eigen sim beveiligings kode heeft ingevoerd, daarom een oplossing voordat hij het weer eens vergeet.;)