Volledige versie bekijken : outlook of outlook express



dapi
7 August 2006, 13:03
is het mogelijk om een hotmail adres te configureren in outlook of outlook express zodat men de mails kan ontvangen
is voor een belgacom account


alvast bedankt
Greetings
Dapi

Milo
7 August 2006, 13:36
ja hoor .
Da is perfect mogelijk .

dapi
7 August 2006, 14:03
kan je dan ook zeggen wat men moet ingeven aub bij mail in en mail out

Milo
7 August 2006, 14:29
Heb je tijd tot strakjes ( n a 19u ) Ik ben dan thuis en geef je de coördinaten .

dapi
7 August 2006, 16:59
ok bedankt al op voorhand

greetings
dapi

Milo
7 August 2006, 20:57
Je start een nieuw account.
Geeft uw hotmail adres in en normaal gaat de rest vanzelf.

Kokki
7 August 2006, 21:01
Ik dacht dat dat met hotmail niet ging. Wat moet je dan ingeven als binnenkomende server?

Milo
7 August 2006, 21:23
Als servertype Html nemen
en als Url server http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp ingeven ( copy paste dit ;) )

Moet normaal gaan zo , zo haal ik mijn hotmail mails binnen op het werk , kwestie van niet te veel Spam te hebben thuis :p Gnignigni :D

eventure
7 August 2006, 23:42
Moet normaal gaan zo , zo haal ik mijn hotmail mais binnen op het werk , kwestie van niet te veel Spam te hebben thuis :p Gnignigni :D

Kwil nie offtopic gaan ma da vinnek toch wel zalig :D

EDIT: Ik heb toch liever mais van bonduelle :)

dapi
8 August 2006, 10:22
hartelijk dank maar wanneer ik het wil ingeven bij mij staat er geen html maar wel http als server type kan dan wel hotmail selecteren maar krijg dan wanneer alles gedaan is dat de service niet beschikbaar is ?????

Milo
8 August 2006, 11:19
Qué ...? ?? ?? ?? ?? ?? ?

spruit
8 August 2006, 18:18
ik dacht dat mail binnenhalen voor hotmail via outlook tegenwoordig betalend was?

Kokki
8 August 2006, 18:26
Dat dacht ik dus ook, vandaar dat ik vol spanning dit topic volg ;)
Ik heb geen hotmail-adres en om er een aan te maken om het te testen, dat is nu wat veel :)

Some_body
8 August 2006, 21:17
Ik weet 't niet zeker maar ik dacht dat wat jij vraagt niet meer gaat , en vraag me nu niet waarom want dat weet ik niet .:shy:

of je moet der voor betalen :damn:

Greets Some_body ;)

Milo
8 August 2006, 21:52
hoe komt het dan da ik mijn mail gratis binnen krijg bij hotmail ?

spruit
9 August 2006, 13:51
geen idee, misschien dat de oude wel nog lukken? Het is alvast algemeen geweten dat men voor pop3 bij hotmail dient te betalen...;)

Milo
9 August 2006, 14:41
Nja mijn hotmail adresken is bestaat al van in '96 , het zou kunnen dat het probleem zich daarin voordoet .
Hmmm , nemen we eens contact met de mannen van hotmail ? ?

Mimosa
9 August 2006, 20:06
Voor zover ik weet: de "oude" hotmailaccounts die in Outlook (Express) werden binnen gehaald... dat zal nu nog wel kunnen. Maar als je 't nu wil proberen is het betalend. En lukt het dus niet meer...

lindavancolen
30 August 2006, 14:22
Heb ergens gelezen dat het voor nieuwe gebruikers niet meer mogelijk is. De hotmail-accounts die nog toekomen in Outlook Express werken nog tot eind maart.
Indien iemand een trucje weet, hoor ik het graag :-)

Milo
30 August 2006, 14:27
Ik ook dan , want danm ..... de mottigaards van m$
ze gaan klanten verliezen denk ik ....

Mimosa
30 August 2006, 15:47
Wat maken jullie drukte :shy: 't Is toch vlug je post op hotmail online bekeken? :shy:

de jean
30 August 2006, 15:50
Veel mensen hebben een e-mail account bij Hotmail.
Wat veel mensen niet weten is dat je het e-mail programma Outlook Express kunt gebruiken voor het binnenhalen en versturen van je Hotmail-berichten.

Zo kan je dus op je gemakkie berichten opmaken, zonder dat je verbinding hebt met het internet. Dat scheelt dus enorme telefoontikken !

In dit voorbeeld gaan we uit van de versie 6 van Outlook Express, het werkt ook bij versie 5. De instellingen komen overeen. Kijk onder 'Help' en klik op 'info' om te zien welke versie jij hebt.

OE=Outlook Express

Stap 1.
Start OE en ga naar menu 'Extra' en klik op optie 'accounts'

Stap 2.
Je ziet nu het kleine venster 'Internet accounts'. Klik rechts in dat schermpje op de knop 'toevoegen' en selecteer de optie 'e-mail'

Stap 3.
De wizard internet verbinding verschijnt.
Vul je naam in en klik op volgende. Vervolgens vul je jouw Hotmail adres in en klik op volgende.

Stap 4.
Het volgende venster laat de serverinstellingen zien. Je ziet dat het servertype en de naam Hotmail reeds is ingevuld. Je hoeft hier niets te veranderen, je klikt op volgende.

Stap 5.
Als het goed is zie je in het nieuwe venster jouw eerder ingevulde Hotmail adres staan. Je hoeft alleen nog maar je wachtwoord van je Hotmail account in te vullen. Indien je de optie hebt om het wachtwoord te onthouden vink je dit 'aan' .
Je klikt op volgende en vervolgens op voltooien.
Sluit de wizard af. Bij de vraag of je de mappen van de e-mailserver wilt downloaden kies je ja. OE download de mappen van je e-mail adres naar de Inbox van OE.

Klaar !

via google ...

Milo
30 August 2006, 16:10
Ja Jeanke ja .... ma tis juist dát da niet meer werkt nu zie .....

En da is redelijk spijtig ........

Milo
30 August 2006, 16:14
Wat maken jullie drukte :shy: 't Is toch vlug je post op hotmail online bekeken? :shy:


Tis niet da ik er mij druk over maak Mimossa .. maar het is een ferm gebruiksgemakt , ik heb een 5 tal e-mail accounts en haal die alle 5 binnen met 1 e-mail progje .... Alez Outlook of Increddimail ........( Wil géén reclam maken)

Bon het is een ferm gebruiksgemak om mails te kunnen lezen , openen, versturen in 1 en hetzelfde toolken ...... dit is tot nogtoe géén probleem.
Maar ja , als ik dan voor Hotmail op Owa basis ga moeten checken ....hmmmmm dan zie ik mij da niet altijd doen ... en ook véél mails missen .... daaromtrent mijn vorige post ........


Een pc is gemaakt om het mensen makkelijk te maken en tijd te besparen ... nja met zo'n actie gaat M$ toch de andere richting op niet ?

Ik hoop da ik nu géén mensen aanval met deze post alsook géén woelig subjectheb aangeraakt ... ;)

Mimosa
30 August 2006, 16:16
Ik begrijp... Maar ja... wat doe je eraan he?

Milo
30 August 2006, 16:22
Hmm in eerste instantie niks ..
hetzij en masse mails zenden naar M$ met de ' Pretty Please vraag' om dit niet uit te voeren :p

Mimosa
30 August 2006, 16:48
Vraag is of het zal helpen :p Maar wie niet waagt... niet wint!

sniffer
31 August 2006, 10:10
vroeger ontvingen wij ook onze emails van hotmail in onze outlook express.

We hebben onze pc dan veranderd naar Xp en dan moesten de instellingen opnieuw gedaan worden en van sindsdien kunnen we niet meer met die hotmailadressen werken vanuit Oe.
Ik heb me ook laten wijsmaken dat het betalend is tenzij je nog ingesteld staat ( om het even hoe oud je adres is, uiteraard kunnen de nieuwste het zeker niet )