Volledige versie bekijken : Mijn MD 40600



johan
7 August 2006, 15:09
Hallo iedereen,
Ik heb een pda van medion gekocht met 7cd's erbij.Bij de verkoop is er mij verteld dat hierop Europa zou staan en eerst geinstalleerd moet worden zodat ik een map van 1.46gb overhou waardoor ik op een kaartje een route kan plannen van bv belgie naar een adres in frankrijk zonder van kaart te moeten veranderen. Nu weet ik enkel niet hoe ik dat moet doen,kan iemand mij hierbij helpen aub?

vanic
7 August 2006, 15:50
ik zou eens de handleiding lezen... staat deze nergens op 1 van de cd's hoe je een kaart moet "uitknippen"...

hoeveel heb je nog betaalt voor deze pda??

johan
9 August 2006, 15:02
Moest er een handleiding bij zijn zou ik dat zeker doen Vanic dat is net het probleem. Heb er nog 70 euro voor gegeven.
Ik kan een kaart maken van hier tot aan de grens dan een nieuwe kaart verder.Maar met deze cd's zou je een kaart over de grenzen moeten kunnen maken voor heel europa.

vanic
9 August 2006, 15:55
ik bedoelde de handleiding op 1 van de cd's( in PDF) ... staat deze niet op de cd met de navigatiesoftware... eventueel misschien ook te vinden in de installatie map ( map die je krijgt na het installeren van de software op je computer )

hoeveel cd's zijn er meegeleverd... is het niet zo dat de benelux samen met de hoofdwegen meegeleverd zijn met deze PDA.

Spoorzoeker
10 August 2006, 08:22
70 euro en 7 cd's meegeleverd. Maak eens een scan van je legale aankoopbon ?.

Of vraag ik nu iets geks ?. :D

vanic
10 August 2006, 13:44
70 euro en 7 cd's meegeleverd. Maak eens een scan van je legale aankoopbon ?.

Of vraag ik nu iets geks ?. :D

hij koopt een 2de hands pda ( de 40600 werd 2 jaar geleden verkocht bij Aldi) ... en dan vraag jij een legale aankoopbon :good:

johan
16 August 2006, 13:30
Bedankt voor de moeite jongens,heb het al gevonden gewoon alles in een map smijten en de setup draaien en dan duikt er wel ergens een map op van europa.Deze was niet direct te vinden.
Bedankt nog es voor de moeite!!!