Volledige versie bekijken : DVD-recorder met harde schijf



NeomatriX
9 August 2006, 20:27
Ik heb in een blaadje van een GROOT warenhuis gelezen over een dvd-recorder met harde schijf van 250GB van het merk BOS-MEDIA.
Kent iemand dit merk?????? of weet iemand waar ik daar iets kan over vinden.
Deze recorder is namelijk te koop voor 268 Euro en ziet er wel interessant uit.
Alleen voor ik hem koop zou ik er toch het één en ander van willen lezen, want ik ken dat merk niet ziet ge.

Weet iemand waar ik daar iets kan van vinden ,???

eventure
9 August 2006, 23:12
Nog nooit van gehoord en niet direct iets gevonden.
Mijn raad: Niet kopen!
Ken mensen genoeg met slechte ervaringen over dit soort superaanbiedingen...

mvg
RObbe

Milo
10 August 2006, 00:29
Inderdaad , alss ik die naam opzocht verkreeg ik enkel nergens een verwijzing naar één of andere Dvd Recorder. En die prijs voor mij hangt daar ook een klein geurken aan .... hmmm ... ik sluit me aan bij Eventure

Tex@sboy
10 August 2006, 01:27
hallo
als je iets koopt , kijk dan ook naar de service.

Spoorzoeker
10 August 2006, 08:28
Ik heb 3 harddiskrecorders en kan je als tip meegeven dat je vooral moet kijken wat zo'n apparaat kan op editeergebied.

Als je namelijk eens een film wilt bewaren is het wel fijn dat je de reclame er tussenuit kunt knippen en het gezeur vooraf en achteraf ivm ruime insteltijd.

EPG daar hoef je niet naar te kijken wat dat is dus echt helemaal niks. Waarom niet ?. EPG programmeert je recorder zoals het ook in de gids staat. Noem mij eens één programma wat op tijd begint of op tijd eindigt ?.

Iedereen stelt toch altijd ruim in, nou niet bij EPG.

En als het enigszins kan zou ik voor een dvd+ machine gaan.

(wat ik heb:
een Panasonic, een JVC en een Pioneer)

eventure
10 August 2006, 12:25
(wat ik heb:
een Panasonic, een JVC en een Pioneer)

Ff off-topic: welke is de beste? En waarom?

NeomatriX
10 August 2006, 22:06
Bedankt SPOORZOEKER voor de info. Ik ga diene dan toch niet kopen.
Maar ik zoek wel ene niet te duur en die toch nog eens alles kan afspelen ook, ook mijn DivX filmpkes.
Welk merk zouden jullie dan aanraden????

reneerkens
18 August 2006, 09:40
Kijk eerst naar dit site http://www.kieskeurig.nl en daar vind je test van Harddiskrecordrers.

reneerkens
18 August 2006, 09:47
Vergeten erbij te vermelden. Zelf heb ik van Sony, RDR-HX900, een harddisk-DVD recorder. Ben heel tevreden mee met deze apparaat. Kijk op de site van sony http://www.sony.nl/view/ShowProduct.action?product=RDR-HX900&site=odw_nl_NL&pageType=Overview&category=DVD+Recorder Het is wel nu een oud model, maar dat maakt niets uit.