Volledige versie bekijken : Links in signature?



Nikolas
9 August 2006, 21:15
Ik zie hier nu meer mensen met links in hun signatures, ik vind nochtans geen mededeling dat het is toegaleten?

Is dit een bug in de vBulletin 3.6 ?

Sille
9 August 2006, 21:46
ik denk dat dit wel een fout is die zal moette gefixt worden want linken is idd verboden in signature

Joga
10 August 2006, 08:11
links zijn wel toegelaten als het geen concurentie is voor ivanhoejupiler.be :)

PeterN
10 August 2006, 08:52
links zijn wel toegelaten als het geen concurentie is voor ivanhoejupiler.be :)
De regels niet aanpassen hé Bert ;)
Denk dat het er toch duidelijk staat:


6 Extra Forumelementen
Avatars mogen maximum 195,3KB groot zijn en 100x100 pixels qua afmeting. Het forumsysteem vBulletin controleert dit automatisch en laat grotere avatars niet toe.
Handtekeningen kunnen maximaal uit 3 lijnen text bestaan met een font hoogte van maximaal 2. Linken verwerken in deze text is verboden. Leden met meer dan 100 posts kunnen ook een banner toevoegen van maximaal 300 op 100 pixels en maximaal 102 Kbyte groot. Ook hierin is een link verboden.
Waarom is die regel er, en mogen geen linken?
Voor ons als beheerders is bijna onmogelijk om al de handtekeningen telkens te controleren en te zien als ze niet naar verboden sites wijzen. Vandaar dat een link niet is toegelaten.

@Nicolas, we kijken dit na, mss is er daar idd iets mis met de update ;)

Joga
10 August 2006, 09:43
De regels niet aanpassen hé Bert ;)

vroeger mocht dit dan toch?:)

Icemar
10 August 2006, 09:44
Nee vroeger mocht dit ook NIET

eventure
10 August 2006, 11:48
Maar is het niet zo dat een link naar een pagina binnen ivanhoejupiler wel toegelaten is?

Jelle
10 August 2006, 12:00
Opgelost, er stond een klein foutje in de permissies ;)

@eventure: dan bedoel je de shoutbox zeker?
Er heeft even een systeem geweest om externe van interne links te onderscheiden in de handtekeningen, maar dat werkte niet goed (het liet gewoon alles toe), dus het kan zijn dat enkele leden dat dan hebben gedaan. Die hebben geluk en dat gaan we dus ook niet verwijderen :)

PeterN
10 August 2006, 12:05
Normaal worden linken geblokkeerd als je uw handtekening plaatst. Er wordt daar niet gecheked naar waar de link wijst, dus zal je een link die binnen IVH wijst ook niet kunnen plaatsen. Maar we kijken na wat er daar mis is gelopen ;)

EDIT: Jelle is weer sneller en heeft al meer uitgezocht :)

nojs
10 August 2006, 12:06
Ik wil me nu niet moeien hé :) maar ik dacht dat nikolas ook een hele tijd
met cyberhulp in zijn handtekening rondliep en toen heb ik jullie ook gevraagd
waarom dit mocht en dit was het antwoord


links zijn wel toegelaten als het geen concurentie is voor ivanhoejupiler.be :)


Dus ... :) nu ben ik zelf niet meer mee :)

Snakey
10 August 2006, 12:09
Als ik dit mij goed herinner, was dit niet voor de handtekening, maar voor z'n onderwerp in het off-topic-gedeelte.

Jelle
10 August 2006, 12:13
Dat ging over de afbeelding in z'n handtekening dacht ik. Daar stond in tekst "Cyberhulp.be" op, wat mag; het is immers geen klikbare link.

PeterN
10 August 2006, 12:20
Denk dat daar de verwarring zit: het gaat over 'klikbare' linken in de forumregels ;)

Joga
10 August 2006, 12:28
Denk dat daar de verwarring zit: het gaat over 'klikbare' linken in de forumregels ;)

hehe ok :) ik dacht eerst dat je het had over gwn niet klikbare links :p

nojs
10 August 2006, 12:28
Denk dat daar de verwarring zit: het gaat over 'klikbare' linken in de forumregels ;)

ah, ok mijn excuses. ik was inderdaad verkeerd dan.

Nikolas
10 August 2006, 15:27
Ik had eze ook eerst verwijderd op vraag van Simply, maar deze is wel heel fair geweest en heeft me dan een pm gestuurd en gezegd dat het toch mocht.

Ik heb die door een foutje waarschijnlijk, niet gekregen, en Simply heeft me nogmaals herinnerd.
Dat vond ik heel tof! (y)

En ja, mijn sig was een afbeelding, waarin de tekst Cyberhulp.be stond,
hij was echter niet klikbaar ;).
Er zijn altijd achterpoortjes in een systeem en die moet je gebruiken,
zo simpel is dat.

PeterN
10 August 2006, 16:08
Er zijn altijd achterpoortjes in een systeem en die moet je gebruiken, zo simpel is dat.

In uw profiel staat niet vanwaar je afkomstig bent, maar ik wet ervoor dat je een rasechte Belg bent :D

Nikolas
10 August 2006, 16:12
In uw profiel staat niet vanwaar je afkomstig bent, maar ik wet ervoor dat je een rasechte Belg bent :D


LOL, het OCMW van de wereld, da's België hé ;)

Simply
10 August 2006, 18:16
Dat ging over de afbeelding in z'n handtekening dacht ik. Daar stond in tekst "Cyberhulp.be" op, wat mag; het is immers geen klikbare link.

Indd, daar heb ik toen met Nicolas een klein dispuutje gehad, heb hem achteraf ook duidelijk gemaakt dat zijn "soort" handtekening toen mocht!

Dat soort handtekening is, zoals Jelle hierboven beschrijft, een url als afbeelding in een handtekening, die is toegelaten zolang het geen concurrentie vorm met onze huidige site!

Nikolas
10 August 2006, 18:25
Indd, daar heb ik toen met Nicolas een klein dispuutje gehad, heb hem achteraf ook duidelijk gemaakt dat zijn "soort" handtekening toen mocht!

Dat soort handtekening is, zoals Jelle hierboven beschrijft, een url als afbeelding in een handtekening, die is toegelaten zolang het geen concurrentie vorm met onze huidige site!

Vond je dat een dispuut? Er waren toch geen strubbelingen/problemen?
Ik heb dat nooit zo ervaren hoor, Simply.

Simply
10 August 2006, 18:27
Vond je dat een dispuut? Er waren toch geen strubbelingen/problemen?
Ik heb dat nooit zo ervaren hoor, Simply.

Hehehe, verkeerde woordkeuze, klein meningsverschilletje lijkt mee betere optie (y) :D

Nikolas
10 August 2006, 18:30
Hehehe, verkeerde woordkeuze, klein meningsverschilletje lijkt mee betere optie (y) :D

Beter, maar nog niet helemaal medat, voor mij was het gewoon regels volgen ;)
LOL, we moeten oppassen dat we nu geen dispuut hebben hierover :p

Nee, we gaan offtopic ;) Ontopic ! (einde wanna-be mod bericht) :p

nojs
11 August 2006, 10:21
Nee, we gaan offtopic ;) Ontopic ! (einde wanna-be mod bericht) :p
:eek: :eek: :eek: :eek: if you know it :p