Volledige versie bekijken : Gps kopen



eventure
11 August 2006, 17:34
In een eerdere post heb ik verteld over het defect van mijn oude pda/gps.

Nu wil mijn vader graag een nieuwe kopen en ik probeer hem voor een TOmTom go ofzo te overhalen. Maar hij wilt niet omdat hij op een pda ook nog internet, adresboek enz heeft.

Nu is mijn vraag: Bestaat er geen soort tomtom of garmin e.d. waar je die functies ook op hebt?

mvg
Robbe

Jelle
12 August 2006, 13:09
Internet is niet mogelijk op een TomTom Go. In het topmodel heb je alleen extra's als een 20GB harde schijf voor muziek enzo. Wil je zulke dingen, dan heb je spijtig genoeg alleen de keuze van een PDA.

Een basic adresboek is er uiteraard wel. Zowat elke GPS kan adressen onthouden, dat is een basisfunctie :)

Nikolas
12 August 2006, 13:29
In een eerdere post heb ik verteld over het defect van mijn oude pda/gps.

Nu wil mijn vader graag een nieuwe kopen en ik probeer hem voor een TOmTom go ofzo te overhalen. Maar hij wilt niet omdat hij op een pda ook nog internet, adresboek enz heeft.

Nu is mijn vraag: Bestaat er geen soort tomtom of garmin e.d. waar je die functies ook op hebt?

mvg
Robbe

Waarom wil je persé een TomTom? Voor Pocket PC's bestaat genoeg goede GPS software, hoor.

eventure
13 August 2006, 23:46
Moet niet persé een tomtom zijn hoor, want wij hebben zelfs de gps software enzo liggen. En Antennen e.d. maar was gwn eens benieuwd

vanic
14 August 2006, 11:06
Moet niet persé een tomtom zijn hoor, want wij hebben zelfs de gps software enzo liggen. En Antennen e.d. maar was gwn eens benieuwd

denk niet dat je zo'n toestel type TomTom one ( dus alleen om te navigeren en van om het even welk merk ) kunt kopen zonder software... meestal zit de software al "ingebakken" in de rom...

dus als je al alles hebt ... zou ik zeker opteren voor ne PDA

Nikolas
14 August 2006, 11:09
denk niet dat je zo'n toestel type TomTom one ( dus alleen om te navigeren en van om het even welk merk ) kunt kopen zonder software... meestal zit de software al "ingebakken" in de rom...

dus als je al alles hebt ... zou ik zeker opteren voor ne PDA

Zeer zeker ;) Als thuis draadloos surft, kijk dan eens voor eentje met een WiFi antenne ook...