Volledige versie bekijken : AVG geeft aan



N-sane
13 August 2006, 17:38
AVG geeft aan dat ik een iligaale software heb van windows maar dat is TOTAAL niet zo
ik heb alles al opnieuw geinstaleerd en mijn pc chrast er van blijft vast zitten en start opnieuw op help me aub. er komt nog altijd het zelfe op wat moet ik nu doen ?

nojs
13 August 2006, 18:05
ik weet dat een paar mensen dit hebben,

gooi avg er eens af en probeer avast of zo :)

want de echte oplossing weet ik niet

MADtm
14 August 2006, 01:50
agv afsluiten en evt deinstalleren..
kijken met ander scanner idd
en voor die ander pleit ik voor kaspersky...

als de melding wegblijft zit de error toch in scanner...

Kokki
14 August 2006, 09:21
AVG die dat zegt? Daar heb ik hier geen last van, en als AVG me die melding zou geven dan zou hij correct zijn. ;)
Kan je de exacte melding even plaatsen, of een screenshot?

brenny
14 August 2006, 11:40
AVG geeft aan dat ik een iligaale software heb van windows maar dat is TOTAAL niet zo
ik heb alles al opnieuw geinstaleerd en mijn pc chrast er van blijft vast zitten en start opnieuw op help me aub. er komt nog altijd het zelfe op wat moet ik nu doen ?

ik heb dit ook gehad, heb je ook in je opstart onderin je taakbalk een blauw sterretje?? das jammer dan staat ie ook nog in je register. maar ik ben er 2 uur mee bezig geweest maar bij mij is ie eruit.
luister..... probeer aan het programma zonelabs te komen en instaleer spybot search and destroy gratis op internet .als je spybot geinstaleerd hebt ga je naar geav.instellingen en zoek je opstarten op. je ziet nu alles wat er opstart als je windows opstart. haal (in spybot ) het vinkje weg voor wgalogon.dll en wlnotify.dll . ze zijn nu niet meer actief. zet dan je computer uit en start hem weer op in je taakbalk onderin zal wga.tray.exe niet meer opstarten. nu moet je nog wel in c: /windows in je map prefetch .en verwijder het icoontje wga tray. daarna ga je naar c:windows en zoek de map system 32 op daarin zit bij de w het bestand (icoontje wit met blauwe ster) wgatray.exe. verwijder deze ook. sluit nu je computer voor de tweede keer af en als het goed is, is het weg .laat spybot ook nog een keer draaien voor alle spyware te verwijderen. eerts even updaten. succes

N-sane
14 August 2006, 12:36
ja zo een steretje heb ik ook en die zegt je bent mogelijk de dupe geworden van software vervalsing (wat niet waar is) maar alles wat opstart kan ik al anders zien met een zeker programma tuneup untillities 2006

maar kun je de sites's en geven aub ? zo veel weet ik er ook niet van en een paar screen schots als dat niet te veel is

N-sane
14 August 2006, 12:38
kokki hij geeft aan als je hem opstart je bent mogelijk de dupe geworden van software vervalsing dan als ik het passwoord moet invullen komt erop schakel over naar legtieme softwate of doe het later

N-sane
14 August 2006, 13:01
hier is de screen

http://img154.imageshack.us/img154/1589/naamloos1kopieue2.jpg

Icemar
14 August 2006, 13:07
Ik denk dat je het beste contact kan opnemen met microsoft
omdat je zelf zegt een legale versie te hebben dan zou je deze melding niet behoren te krijgen.
deze melding komt niet van je virusscanner maar van WGA tool die microsoft heeft gemaakt.

Kokki
14 August 2006, 13:09
Ok, dat is niet AVG (de virusscanner) die die melding geeft, maar deze komt rechtstreeks van M$ zelf.
Als je echt een legale versie hebt, dan zou je naar M$ kunnen bellen denk ik. Alhoewel ik hier mijn twijfels bij heb of ze je gaan helpen. Ik weet niet juist hoe die WGA-controle werkt maar ik denk wel dat ie meestal juist is.


http://www.microsoft.com/genuine/downloads/FAQ.aspx?displaylang=nl

N-sane
14 August 2006, 13:22
ja kan zijn maar ik heb AVG nog staan en ik heb brenny zen uitleg gevolgt en nu is het toch weg alvast merci iedereen

Icemar
14 August 2006, 13:26
mooi zo dan doen we deze opslot