Volledige versie bekijken : Pc start zichzelf op en dan weer uit



broere69
14 August 2006, 00:33
beste collega's ,

ik heb een P4 3.2 Ghz 1gig ram ,

ik was backups aan het nemen van mijn vriend zijn externe hd ,plots was die hd vol en ik heb een andere ingeplaats en stak die terug in de pc zodra ik die usbkabel in de pc stak viel de pc uit en rook wat raar ik heb de pc direct opengedaan en gekeken maar zag niets dan heb ik alles verwijderd hd's dvdstation pci kaarten rams enz.....

Ook heb ik een andere voeding geprobeerd en ook de cpu eens bekeken en zag niets mis aan nu ja de led van de pc zelf gaat van zelf aan en uit zoiets als storing als ik op de aan/uit knop druk start de pc op ma valt direct terug uit. Wat zou het probleem kunnen zijn ? CPU naar de wippe of Moederbord na de wippe ? ik denk persoonlijk moederbord na de wippe.
is een asusmoederbord een P4vm800 als ik me nie vergis.

weet iemand het probleem iervan of heeft dat ook al meegemaakt.?

Jelle
14 August 2006, 17:06
Dan vrees ik idd. ook voor je moederbord ;)

Geeft het moederbord biepsignalen?

Tot "hoe ver" start hij op? Het BIOS startscherm en dan gedaan? Of ook dingen van Windows al?

broere69
15 August 2006, 10:52
geen bieps zelfs :-(

Pilote
15 August 2006, 12:42
geen bieps zelfs :-(

ook geen power post ?

fujitsu
16 August 2006, 23:07
Bij mij gebeurt dit ook .
Als de pc vastloopt en ik wil hem heropstarten dan gaat ie tot aan het blauwscherm waar alle acounts opstaan en dan start hij weer hernieuw op en dit gebeurt heel de tijd tot ik heb een paar minuten uit doe dan start hij weer op

Pilote
14 October 2006, 11:59
Deze ga op slotje .
Heb contact gehad met broere69.