Volledige versie bekijken : Windows Live Messenger Fout



nelze
14 August 2006, 12:16
Hallo,

Telkens als ik Windows Live Messenger na correcte installatie wil opstarten geeft mijn pc aan:
"Kan de toepassing niet juist initialiseren *0xc015004*
Hij kan blijkbaar het bestandje msnmsgr.exe niet vinden.
Terwijl alle voorgaande versies van msn perfect werken.
Ik heb het bestandje msnmsgr.exe van msn 7.5 al gekopieerd in de windows live map maar dit helpt niet.
Graag jullie hulp


Alvast bedankt

Jelle
14 August 2006, 17:11
In de Windows Live Messenger help staat er niets van deze foutcode. Via Google is er ook niets over te vinden concreet voor Windows Live Messenger.

Ik vind alleen enkele problemen op enkele anti-spyware fora terug met zulk een foutcode. Post dus eens een HijackThis logje (http://www.ivanhoejupiler.be/t37-lees-dit-vooraleer-je-een-hijackthislog-plaatst.html) in het daarvoor bedoelde forum ;)

spruit
14 August 2006, 19:05
nu we toch bezig zijn over de nieuwe live messenger. Bij mij start hij op, ik zie alles normaal, en dan begint de install...ik weiger, en dan sluit hij af, de 2e keer lukt dan wel, en dit iedere keer...pfff, ik denk dat er daar toch nog iets niet klopt hoor...:damn:

coopman
15 August 2006, 11:11
ik kan op live messenger me niet aanmelden en mijn broer wel is nochtans op zelfde pc en account

Gertjeeuuhh
18 August 2006, 17:52
Ik hád WLM tot op een dag :damn:

Kon nimeer inloggen . het leek precies of mijn e-mailaccount was verwijderd :damn:

en omdat ik voor mijn e-mails te bekijken kon ik wel nog inloggen hb ik gwn WLM eraf gdn en trg 7.5 geinstalleerd :) geen probleme:) zelf WLM+ werkt op de 7.5 ;)

compuchrisje
19 August 2006, 01:31
Er zijn er wel meer die terugvallen naar de vorige versie. Live MSN lijkt weer een miskleun, ondanks alle aanprijzingen. Ik hoopte ook op een stabielere verbinding, foute inschatting dus. We draaien hier dus ook terug op 7.5

Jelle
20 August 2006, 01:42
Ik ga morgen ofzo ook per direct downgraden naar de 7.5 reeks (of terug gebruik maken van een alles-in-één im programma).

Als ik aangemeld ben en op online sta, ziet toch niemand me als online. Omgekeerd zie ik sporadisch ook iemand als offline terwijl hij online is. Ook zijn er problemen met het maken van tekeningen: zelf zie ik ze, m'n contactpersonen niet. Ook werken thumbnails van afbeeldingen niet bij bestandsoverdracht, ... Allemaal problemen met de connectie dus. In het begin had ik die problemen niet, die zijn opeens begonnen (en ook een format doet er niets aan).

Zojuist heb ik nog een update geïnstalleerd (je moet het daarvoor opnieuw downloaden en installeren, komt niet via een melding dat er een nieuwe versie is), die zulke problemen zou oplossen, maar ze houden gewoon aan. De programmeurs in Redmond hebben dus nog heel wat werk precies.

sniffer
20 August 2006, 19:13
ik had msn 7.5 en nu heb ik al een tijdje windows live messenger en ik heb niet echt grote problemen tot nu toe, behalve dat ik nogal veel de spaces van mijn contactpersonen niet kan bekijken maar dat vind ik nu niet zo belangrijk.Mss omdat de anderen geen WLM hebben ?

Nikolas
21 August 2006, 09:07
Als ik aangemeld ben en op online sta, ziet toch niemand me als online. Omgekeerd zie ik sporadisch ook iemand als offline terwijl hij online is. Ook zijn er problemen met het maken van tekeningen: zelf zie ik ze, m'n contactpersonen niet. Ook werken thumbnails van afbeeldingen niet bij bestandsoverdracht, ... Allemaal problemen met de connectie dus. In het begin had ik die problemen niet, die zijn opeens begonnen (en ook een format doet er niets aan).


Dat kwam ook al voor bij de ouder versies voor...
Ik mag niet klagen over mijn WLM, al zou ik graag toch eens een MSN client hebben met wat minder frutsels en prullen aan, iets à la mIRC ;)